Storpo
Välbekant medlem
Låter helt ljuvligt!!?Precis börjat smeka min fitta och hon svarar med att bli våt och dunderkåt
Låter helt ljuvligt!!?Precis börjat smeka min fitta och hon svarar med att bli våt och dunderkåt
En klick med något som glider bra på den nyrakade huden.Så läckert!
Kan du inte beskriva lite mer detaljerat hur du smeker din fitta? Det skulle tillföra så mycket till fantasibilderna i huvudet när man onanerar...
Bytt till en lite större plugg som kan vibrera nu hoppas att sambon kommer hem vid 15 som planeratSambon uttryckte en önskan om att ta mig med strapon i eftermiddag så värmer upp baken med en plugg under dagen vilket gör det svårt att inte smeka kuken lite imellanåt som jag gör precis nu medans jag känner hur pluggen spänner lite i baken
Mmm låter skönt får bli detsamma snartDjupt inbäddad i min Fleshlight mår min hårda kuk riktigt bra
Antar jag vet vilken video du njuter avNjuter av skön video och är djupt i Fleshlighten nuuuu
Mmm vad sexigtJag är morgonkåt, halvstyv och väntar på att bli riktigt kåt. Det rinner om kuken. Smeker den å pungen å låter ett finger glida mot rövhålet.