D
Deleted member 72155
Gäst
Sonen sover och datorn är full med olika porrsidor så nu ska fittan få en skön stund
Hehe så vill man ha detHusse har nyss lekt med mig. Jag är en gubbkuk på 17 cm men inte så grov..Husse tittar på porr och jag blir hård och ståtlig. Sen drar han i mitt skinn fram och tillbaka och blottar mitt lilla huvud. Jag känner sköna ilningar i kuken och vill spotta. Husse tillåter inte det. Han säger att spottet är reserverat till en fitta. Han menar om jag spottar nu så blir jag så liten och tråkig och vill inte leka mer. Just nu är jag slak och vilar på husses mage. Hoppas husse hittar en fitta snart så jag får spotta. Jag håller med husse att fitta är det bästa som finns. Ett varmt blött och trångt hål som jag får krypa in i. Där kan jag leka lite själv, åka fram och tillbaka i hålet och sen spotta. Då mår jag bra. Det finns en fitta här i huset. Hoppas få besöka den i kväll. Nu tror jag husse vill leka med mig snart igen.Jag är redo!
Hoppas du fick en härlig stundSonen sover och datorn är full med olika porrsidor så nu ska fittan få en skön stund
OjaHoppas du fick en härlig stund
Mmm perfekt start på dagen hör jagJust nu mår kuken underbart bra efter besök i min Fleshlight och bearbetning av min sköna kukvibrator. Dessutom med en skön metallring som han delar med pungen..
jag vill slicka dig efterSonen sover och datorn är full med olika porrsidor så nu ska fittan få en skön stund
Underbart!Min penis är så förväntansfull då jag kommer att ha huset för mig själv i eftermiddag/kväll och har planerat in en lång skön onanistund. Har inte runkat på en vecka så jag kan knappt bärga mig - jag har så mycket säd i testiklarna som jag måste runka ut idag!!!!
just nu med en dubbeldildo och massa glidmedel.Så läckert!
Kan du inte beskriva lite mer detaljerat hur du smeker din fitta? Det skulle tillföra så mycket till fantasibilderna i huvudet när man onanerar...