Visst är den bäst? Älskar mina kåta stunder på balkongen.Ännu en skön morgon på balkongen och kuken i handen. Älskar sommaren
Ja det är den verkligen. Är så galet skönt med kåta stunder på balkongen i solen. Och än härligare att njuta av dina kåta stunder i tanken samtidigt.Visst är den bäst? Älskar mina kåta stunder på balkongen.
Åhhh vad skönt för dej JennyFörsta dagen på jobbet efter en bra semester och ser att en ny tjej har börjat här, hennes första jobb direkt efter gymnasiet. Så efter att ha sagt välkommen och hoppas du ska trivas så inser jag att min fitta vaknar till liv, så just nu är den varm och kan lova att när dagen är slut så är det hem och byta trosor och börja planera hur jag ska kunna förföra henne och njuta av hennes hål
Låter helt perfektSitter på balkongen och dricker en kopp kaffe, runkar kuken försiktigt som börjar bli rejält hård.
låt oss höra hur det går....Första dagen på jobbet efter en bra semester och ser att en ny tjej har börjat här, hennes första jobb direkt efter gymnasiet. Så efter att ha sagt välkommen och hoppas du ska trivas så inser jag att min fitta vaknar till liv, så just nu är den varm och kan lova att när dagen är slut så är det hem och byta trosor och börja planera hur jag ska kunna förföra henne och njuta av hennes hål
Japp jag lovarlåt oss höra hur det går....
gärna detaljer!
ser jag fram emotJapp jag lovar
alltid trevligt med en ung kvinna, ålder på henne?Första dagen på jobbet efter en bra semester och ser att en ny tjej har börjat här, hennes första jobb direkt efter gymnasiet. Så efter att ha sagt välkommen och hoppas du ska trivas så inser jag att min fitta vaknar till liv, så just nu är den varm och kan lova att när dagen är slut så är det hem och byta trosor och börja planera hur jag ska kunna förföra henne och njuta av hennes hål
19alltid trevligt med en ung kvinna, ålder på henne?
en bra ålder men det var länge sen man fick smaka på en
Haha oken bra ålder men det var länge sen man fick smaka på en
hur är hennes kropp??Haha ok
Återkommer med dethur är hennes kropp??