Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

JennyH

Välbekant medlem
Uppdatering angående min nya kollega, hon är jättetrevlig och väldig rolig. Hon bor fortfarande hemma och letar egen lägenhet, har sagt att jag ska hjälpa henne att hitta egen lägenhet. Ska ses till helgen och fika och ringa runt och se om vi kan hitta nått. Har inte gjort några sexuella närmanden och kommer avvakta ett tag till. Men vi ska umgås iaf :)
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Duschdag idag satt som jag brukar i duschen en kvinnlig skötare rakade mig.
På vanligt sett i ansiktet ingen annan stans.
En kvinna som smeker en i ansiktet och lite över halsen, jag regerade den växte lite men inte i fullt stånd. Tror hon märkte men sade inget.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Glömde berätta han mår bra ren och redo för storverk, förmodligen i kväll. Kanske någon kvinnlig atlet i OS som kan få ett sprut.
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Har det så bra just nu. Vaknar till en underbar dag. Solen är framme och det är fortfarande semester. Tar mig en kopp kaffe och går och sätter mig på däcket i en solstol. Känner hur värmen från solen värmer på min kuk. Tar ut kuken och den får sola sig,och jag runkar kuken lite försiktigt så att han skall växa till sig.

Godmorgon alla kåta människor!!!
 

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Har det så bra just nu. Vaknar till en underbar dag. Solen är framme och det är fortfarande semester. Tar mig en kopp kaffe och går och sätter mig på däcket i en solstol. Känner hur värmen från solen värmer på min kuk. Tar ut kuken och den får sola sig,och jag runkar kuken lite försiktigt så att han skall växa till sig.

Godmorgon alla kåta människor!!!
Åhhh så härligt det låter
 
Toppen