Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu mår kuken härligt. Stannade till på ett av mina favoritställen på väg till en kund. Det var rätt så skönt väder ute. Så jag gick en bit på en väg som leder in i skogen. Stannade till och öppnade mina byxor och tog ut kuken. Den fick hänga på utsidan medans jag gick vidare, och den växte till sig. Slutade med att jag runkade av kuken innan vidare färd :):)

D

Deleted member 72491

Gäst
Nu mår kuken härligt. Stannade till på ett av mina favoritställen på väg till en kund. Det var rätt så skönt väder ute. Så jag gick en bit på en väg som leder in i skogen. Stannade till och öppnade mina byxor och tog ut kuken. Den fick hänga på utsidan medans jag gick vidare, och den växte till sig. Slutade med att jag runkade av kuken innan vidare färd :):)
Trevligt

Joppe.

Aktiv medlem
Kön
Man
Efter en hel dag uppklädd i spetstrosor och stay-ups med svarta nylonstrumpor under vanliga kläderna så är man äntligen hemma i soffan med nerdragna trosor och en wiskey i glaset och smårunkar till lite porr:)

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Just nu så sitter jag i bilen på en parkering utanför veterinären och väntar, och vad gör man då, jo kollar porr och runkar så klart. Passerar en del bilar och personer vilket gör det extra upphetsande. :)

Toppen