Ja det gäller ju att passa på när det blir egentligen för njutning. Hoppas du hinner njuta av din stå kuk en stund nu dåFrun åkte till affären, så jag drog snabbt ner mina brallor och satte mig vid datorn. Nu står kuken fint på mig!
Jodå, jag fick en bra stund. Skönt stånd mesta av tiden men inget sprut.Ja det gäller ju att passa på när det blir egentligen för njutning. Hoppas du hinner njuta av din stå kuk en stund nu då
Precis! Det är ju inte som när men var 15 då gick man ju omkring med hard on 24/7 och kunde tömma hockey bagen flera gånger/dag. Nu får man vara glad över ett par gånger/vecka nice att fått tömma tidigt på morgonenJodå, jag fick en bra stund. Skönt stånd mesta av tiden men inget sprut.
Sprutade å andra sidan i morse innan jag klev ur sängen, så jag har fått mitt för dagen. Inte ofta numera som jag sprutar flera ggr om dan... njuter mer av ståndet och att bara pilla
Låter som en riktigt go plan!!!Kuken spänner hårt mot kalsongerna, det frestar verkligen att dra en härlig runk innan dagen går igång på riktigt..
Mmm vad läckertKuken är just nu halvstyv och tung. Har smårunkat några timmar. Börjar närma sig ett sprut.
Jag försöker dra ut på det så länge det går.Mmm vad läckert
Underbart att njuta läääängeJag försöker dra ut på det så länge det går.
Verkligen. Har fått hålla tillbaka några gånger.Underbart att njuta läääänge
Jag hoppas det.Ja skönt att edga … blir ett så härligt sprut sen
Bästa som finns att dra ut på så länge som möjligt. Älskar när jag kan onanera och edga i flera timmar.Jag hoppas det.
Också lagt mig i sängen, drar en runk. Så skönt att känna den hårda kuken i handen. Fan vad man älskar sin kuk ändå...Precis lagt mig i sängen och tänkte spruta innan sovdags!