Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Den vilar efter ett sprut runt 01:00 inatt. Jag fantiserade om hur jag och killkompisen J tog min vännina CW. De känner inte varandra men det hade varit spännande att få ha en trekant med dem båda. CW är en rätt petite milf. Jag fantiserade om hur jag tog henne bakifrån när hon stod på alla fyra och sög min killkompis. Sen bytte vi till missionären, jag var inne i henne medan hon ömsom sög J och kysste mig. I fantasin sprutade jag när kompisen J kom över CW:s ansikte, en decimeter från mitt.

Vaknade sen runt 08:00 och sprutade då till en fantasi där killkompisen J och jag hade en trekant med vår gemensamma vännina CF. Hon halvlåg i en soffa och J pumpade henne rätt hårt. Jag satt bredvid och hade fingrarna i en V-form runt hans lem, samtidigt som jag smekte CF:s klitoris med den andra handen. Min killkompis J sprutade först lite i henne och sen över hennes mage och bröst. Jag fick sen ta över och knulla henne skönt tills jag sprutade i henne. Två runksprut till bekanta på några timmar! (y):love: Dom skulle bara veta!
 

Coolball4fun

Aktiv medlem
Sitter i en bilkö till en färja i Nordnorge och är ruskigt sugen. Blir alltid sugen när jag kör bil. Set slår aldrig fel. Man börjar liksom smeka lite utanpå byxorna och tro att det ska lugna ner sig, jo tjena den niten har man gått på förr.

Pengen är känslig och kuken är sådär halvstånd och det räcker med att nudda den och den reser på sig i all sin prakt.

Vill så gärna hålla om ett par fasta C - D bröst och bara ligga och trycka mig mor hennes ben...

Blir en skön runk ikväll skulle jag tro
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Min kuk ropar på uppmärksamhet nu. Har varit iväg på en tripp med en kompis och har därför inte onanerat på typ en vecka. Det börjar kännas nu. Har förstås samlat på mig rejält med sperma under den här veckan, så när jag väl onanerar ska jag ta tid på mig och försöka få satsen att komma lite i omgångar så att jag kan hålla på att smeta och leka med sperman en stund nu när satsen är rejäl.
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Min kuk ropar på uppmärksamhet nu. Har varit iväg på en tripp med en kompis och har därför inte onanerat på typ en vecka. Det börjar kännas nu. Har förstås samlat på mig rejält med sperma under den här veckan, så när jag väl onanerar ska jag ta tid på mig och försöka få satsen att komma lite i omgångar så att jag kan hålla på att smeta och leka med sperman en stund nu när satsen
Jag kunde inte hålla mig längre. Trots att jag gjorde det långsamt tog det inte lång tid innan jag kände att jag var på väg. Stor sats, och en skön och kladdig stund :giggle:
 
Toppen