D
Deleted member 72491
Gäst
Härligt, hade gärna smakatMin kuk har precis vaknat. Styv å fin. Längtar efter en pigg tunga och härlig sugmun Och en styv kuk att leka med.
Härligt, hade gärna smakatMin kuk har precis vaknat. Styv å fin. Längtar efter en pigg tunga och härlig sugmun Och en styv kuk att leka med.
Underbart att få ta hand om kuken och njuta ordentligtSkönt omhändertagen i vana händer njuter kuken just nu
Hann du …Frun åkte och handla, så jag drar ner byxorna och sätter mig i favoritfåtöljen och smeker upp ett stånd. Får se hur långt jag hinner innan hon är hemma igen...
Näää.... inte orgasm, om det var det du tänkte på...Hann du …
Snäll hand som håller henne sällskap!Trist nog är hon instängd i trosorna, men får sällskap av handen lite då och då
Det finns nog många händer som skulle vilja hjälpa till där....Trist nog är hon instängd i trosorna, men får sällskap av handen lite då och då
Japp den är väldigt snäll, gjorde matlagningen mycket roligareSnäll hand som håller henne sällskap!
hade gärna hjälpt tillJapp den är väldigt snäll, gjorde matlagningen mycket roligare
Skönt det låterNjuter, just nu djupt i Fleshlighten och kommer snart ….
Det kan jag tänka mig!Japp den är väldigt snäll, gjorde matlagningen mycket roligare
Man får ju liksom hitta på saker som gör vardagstristessen lite bättreDet kan jag tänka mig!
så sant! Vad blev et för mat och lyckades du hålla konsentratinenMan får ju liksom hitta på saker som gör vardagstristessen lite bättre