RunkGubbe
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Det är skönt och härlig känsla dåHan är nu ny duschad och ny rakad
Det är skönt och härlig känsla dåHan är nu ny duschad och ny rakad
Ja! Och nu längtar han tills i kväll, när jag lovat ta hand om honom!Det är skönt och härlig känsla då
Ja man ska ta bra hand om sin bäste vän, det syns och känns när han mår braJa! Och nu längtar han tills i kväll, när jag lovat ta hand om honom!
Åhhh så härligt det låterHar det så bra just nu. Vaknar till en underbar dag. Solen är framme och det är fortfarande semester. Tar mig en kopp kaffe och går och sätter mig på däcket i en solstol. Känner hur värmen från solen värmer på min kuk. Tar ut kuken och den får sola sig,och jag runkar kuken lite försiktigt så att han skall växa till sig.
Godmorgon alla kåta människor!!!
Din livsnjutare. Gud så härligt det låterFittan inoljad och naken på balkongen. Det här blir skönt!!
mmmmmmm så underbart skönt. nyduschad, välrakad, naken och stenhård. Skönt att runka till den tanken av dig.Fittan inoljad och naken på balkongen. Det här blir skönt!!
Härligt. Själv edgar jagÄven idag naken men en skillnad mot igår, har retat mig själv sen igår så nu är den hård och väldigt redo att spruta. Blir till att edga lite till och lapa mer försats.