Tråden för oss heterokillar som älskar att suga kuk!

cocos67

Aktiv medlem
Kön
Man
Besökte Vuxenkul i Göteborg för första gången. Vilken skön upplevelse. Efter en liten entre avgift satte jag mig i en skön fåtölj, tog fram min hårda kuk och runkade med andra män runt omkring medan vi tittade på härliga filmer. Dröjer inte länge innan jag känner en hand runt kuken som övertar runkningen. Efter en stund får jag även några härliga läppar runt kuken som börjar suga mig till en härlig orgasm. Sprutar munnen full. Gick runt ett par timmar och stack ut kuken i olika Glory Hole där den fick flera avsugningar. Även många kukar att suga. Grädde på moset var att köra in kuken i en härlig rumpa, knulla ut o in samtidigt som jag runkade en stor hård kuk. Fick därefter samma behandling. Detta kommer inte bli det sista besöket.
Verkar vara ett trevligt ställe!

Lovethetaste

Aktiv medlem
Kön
Man
Tråden var menat till för just dom som känner sig träffade av rubriksättningen, och det är inte första gången det är diskuterat läggning här heller..

Jag tycker att det är jättekul att få inblick och synpunkter från alla möjliga håll, så jag tycker absolut att du borde starta tråden för gay killar som älskar fitta!

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man

Om KBK betyder "kör-bara-kör...", så kan jag bara hålla med. :p
• underskatta inte en Sanity Check först! Ingen vill hamna i ett dåligt läge. Det finns folk därute med oren agenda.
• hit-rate'n är enligt min erfarenhet rätt låg. Snacke-Pellar går bort och sedan skall man ju connecta med lekkamraten också.
• men, när man träffar på en lekkamrat som man connectar med - då har i alla fall jag haft väldigt bra upplevelser. Ett par av dom har blivit noveller här på forumet.....;)

lennart carlsson

Ny medlem
Ålder
75
Kön
Man
Jag är noll totalt ointresserad av en man som person absolut ingen attraktion finns oavsett utseende, men mannens kuk är något annat vad är man då? Kuken måste vara lite/mycket erigerad eller alternativt lång med blottat ollon. Vill kasta mig ner och suga. Jag skulle beteckna mig som kukfetischt. Bisexuell låter lite som att man ser likadant på män och kvinnor ur attraktionssynpunkt vilket i mitt fall är helt fel. Föredrar att bli avsugen av en kvinna oasett ålder helst över 60. Men hittar inga sådana. Som tur är är det underbart härligt att bli avsugen av en man helst 60+ för att de suger så bra för att de älskar det, vilket många kvinnor inte gör.

cocos67

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är böjd att svara ja (men det är lite mer en killgissning, har inget annat underlag än egen empiri), men det låter rimligt att det funkar på samma sätt som om man är hetero kan bli sexuellt attraherad av en kvinna utan att vara emotionellt eller på annat vis intresserad. Men det tar ju inte bort något från definitionen, blir mer ett tillägg att det finns ett väldigt brett spektrum av hur eller varför man blir intresserad av en annan människa, sexuellt eller på annat vis. Slutsatsen är fortfarande: hetero intresserad av motsatta könet, homo eller bi intresserad av det egna eller båda.

Tror egentligen inte att det är någon större konflikt i hur vi ser på saken, mer att vi pratat lite förbi varandra. Känns också lite elakt att vi tar upp utrymme för andra i ett något larvigt bråk om definitioner, som jag erkänt startade. :) För min del är jag ok med att alla gör de det känner för så länge de inte skadar nån annan, om den andra nu inte föredrar att bli skadad. :)

Tror jag lämnar det där. Vill du gräva djupare i saken, den är ju inte helt ointressant, är det bara att dra ett pm.
Det är ju precis det som är den springande punkten "intresserad av en annan människa"... NEJ! Inte intresserad av en annan människa. Endast intresserad och upphetsad av den människans kön. Det är skillnad!

Ahrny1

Ny medlem
Kön
Man
Helt sanlöst upphetsande att suga en kåt kuk. Blev så nyfiken att jag bara var tvungen att prova. Har blivit några gånger och vill bara igen och igen. Problemet som jag tycker det är att det verkar gå 9 kuksugare på varje som vill bli avsugen. Ett annat problem i allafall för mig är att det nästan alltid faller på att det inte finns nån diskret plats att vara på. Men om du som läser det här i Västerås vill få din kuk avsugen regelbundet och har en plats får du gärna kontakta mig :)

lennart carlsson

Ny medlem
Ålder
75
Kön
Man
Då jag ändå håller på. Många av oss på denna tråd har svårt att hitta någon att suga av . Håller med inlägget ovan om det fåtal som vill ställa upp på att enbart att bli avsugna.Det borde finnas en tråd "vi som vill bli avsugna". En lista där de som vill bli avsugna lägger in sitt användarnamn och sin vistelseort. Träffpunkt kan då vara ett ställe som BlueV.. eller Manha.. om inget alternativ finns till plats. Att suga av någon okänd där vågar jag dock inte. Att suga på en kondomförsedd kuk känns inte som samma sak tror jag även om jag inte provat. Vad tycker ni som gjort det?

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
Då jag ändå håller på. Många av oss på denna tråd har svårt att hitta någon att suga av . Håller med inlägget ovan om det fåtal som vill ställa upp på att enbart att bli avsugna.Det borde finnas en tråd "vi som vill bli avsugna". En lista där de som vill bli avsugna lägger in sitt användarnamn och sin vistelseort. Träffpunkt kan då vara ett ställe som BlueV.. eller Manha.. om inget alternativ finns till plats. Att suga av någon okänd där vågar jag dock inte. Att suga på en kondomförsedd kuk känns inte som samma sak tror jag även om jag inte provat. Vad tycker ni som gjort det?
Ja, bland bimän så vill majoriteten bli avsugna eller påsatta. Min lösning är inte vara egoistisk utan bjuda tillbaka. Vill du suga så får du räkna med att låta dig bli avsugen.

Och det är inte så otäckt . Och varför inte ligga i 69:an?

Last edited:

lennart carlsson

Ny medlem
Ålder
75
Kön
Man
Absolut härliigt med att bli avsugen och favorit med 69 (inte provat med en kuk), men stora önskan är att helt få ägna sig åt att enbart suga slicka och ta den långt ner i halsen typ en decimeter. Jag skulle dock även kunna tänka mig att stå på en lista typ "jag vill bara bli avsugen".

Mysnalle77

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Ja det hade vart trevligt med en vän man kunde umgås med och om den personen skulle vilja ha en runkkväll och verkligen veta att den andra är likasinnad och gärna tar emot

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
Absolut härliigt med att bli avsugen och favorit med 69 (inte provat med en kuk), men stora önskan är att helt få ägna sig åt att enbart suga slicka och ta den långt ner i halsen typ en decimeter. Jag skulle dock även kunna tänka mig att stå på en lista typ "jag vill bara bli avsugen".
Bland mina bästa träffar med män har vi legat i 69an och kommit i stort sett samtidigt, eller att den ene kommer och den andre kommer som en följd sv det.
En gång låg jag underst på rygg och hade en kraftig påle munnen med mina båda händer på skaftet. När jag hade huvudet lite snett så kom han. Jag kände strålen träffa kinden. Jag kom direkt av det och skickade min sats in hans mun. Vi blev båda väldigt nöjda.

Toppen