Jörgen
Medlem
- Ålder
- 47
- Kön
- Man
JaHur gick det sen, blev det avsugning?
JaHur gick det sen, blev det avsugning?
Tack för tipset: "råka säga" att man är bi och få kuk som belöning.jag var lite överförfriskad och råkade säga att jag är bi. Då sa han att han också var det sen frågade han om jag kunde suga av honom
Mm älskar att suga kukTack för tipset: "råka säga" att man är bi och få kuk som belöning.
Kloka ord!Tänk inte så mycket på att det är en man. Fokusera på att göra det skönt för den du gör det på. Om det är en man eller en annan person med kuk, sug och ha kul. Hetero eller inte. Blev kanske komplicerat för några här.
Manya
Skönt att suga en hård kuk sög min första för några veckor sedan när jag väl vågade mummsKloka ord!
Nu är du fast! Jag måste njuta av kuk i munnen någon gång i månaden. Annars får jag abstinens. Kukabstinens.Skönt att suga en hård kuk sög min första för några veckor sedan när jag väl vågade mumms
Mmm sög första på ManhattanNu är du fast! Jag måste njuta av kuk i munnen någon gång i månaden. Annars får jag abstinens. Kukabstinens.
Härligt, har fått många avsugningar därMmm sög första på Manhattan
MmmmNu är du fast! Jag måste njuta av kuk i munnen någon gång i månaden. Annars får jag abstinens. Kukabstinens.
Mmmm man längtar tills nästa gång sög kuk igen i fredagsNu är du fast! Jag måste njuta av kuk i munnen någon gång i månaden. Annars får jag abstinens. Kukabstinens.
Vill inte du bli avsugen?Är en väldigt skön känsla att ta en skön kuk i mun. Se motparten njuta. Men själv tänder jag bara på kuken och formen på den. Med det sagt så inte alla snorrar man tänder på. Men men smaken är ju som baken delad!