Under skoltiden hände det ganska ofta att "tvättade" jag pullan väldigt noga i duschen efter gympan. Jag hade nämligen en skitsnygg lärare en period. Dom flesta gångerna var det ingen som märkte nåt. Har mer att berätta om den typen av situation, men det kanske kommer senare.
Har en liknande upplevelse fast då var jag något äldre och inte ensam. Min dåvarande tjej och jag smekte varandra under en filt i baksätet under en resa på ca 2 timmar. Hon kom till slut fast inte jag. Men det tog vi igen senare.
Vad är sn slogbod? ZtruL85
Nej han var inte okänd, men inte heller någon jag kände väl. En flyktig bekantskap, en bekants bekant... det var på väg hem från en fest.. jag var nog en sjutton-arton, han omkring tjugofemDet var väl allt annat än tråkigt!
Med en okänd man i en buss . . .
Pullade han dig, eller har jag missförstått dig . . ?
Jag har runkat i baksätet i en bil under en långresa. De andra sov (hoppas jag) och jag hade en jacka som jag täckte med. Sen har jag även runkat i bussen ett antal gånger samt runkat på cykeln i ett bostadsområde.
På badhuset, jag blev ensam på relaxavdelningen och satte mig gränsle över en vattenstril i botten på en bubbelpool. Bresande på låren...skönt, upphetsande och jag va garanterad avslappnad när jag lämnade bubbelpoolen.
Nåt jag gärna gör om igen...