Intressant tråd det här. Jag var länge helt ointresserad av analsex eller anal stimulans eftersom... "bajs". Inte så jag sett ned på andra som hållit på med det eller så, men det intresserade helt enkelt inte mig.
Sen för något år sedan testade jag med bara fingret en kväll när jag runkat till porr riktigt länge och chattat med folk. Det var lite bökigt, och jag fick bara in första knogen ungefär.
Så för nån vecka sedan hängde jag med en tjejkompis, tillika ex, som jag alltid pratar mycket sex med. Vi kom in på onani och sånt, och hon berättade att hon hade en liten buttplug hon körde med när hon var ensam. Inspirerad, och klart upphetsad av den informationen köpte jag raskt en egen modest grej. Mycket smal i änden, inte särskilt bred vid det bredaste, och med en ordentlig bas som inte kan slinka in. Och vibrator.
Första gången jag prövade den tog det en bra stund att liksom hitta rätta trycket för att få in den. Körde förstås med gott om glidmedel. Men väl inne var det en spännande upplevelse och jag kom riktigt hårt efter en kort stund.
Andra och tredje gången tog det emot mer trots att jag hade bättre koll på hur jag skulle få in den, och tredje gången var det mycket riktigt en del bajs på den när jag klämde ut den efter min orgasm. De två gångerna var heller inte så sköna ärligt talat.
Så där lärde jag mig något: skit ordentligt först. Och jag hade nog bara tur att jag var tom i tarmen första gången. XD
Hur som helst kommer jag helt klart fortsätta experimentera med den, och fantisera om exets röv när jag gör det.