Utomhusonani gillar du det?

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Utomhusonani är ju alltid en förhöjning av känslan när man plockar fram sin hårda, kåta kuk ut trosorna.

Jag runkar alltid på vägen till och från jobbet och har en rastplats där jag emellanåt stannar för runk både lutandes mot bilen och sittandes på de fina bänkarna som finns där.
Inget spännande möte har någonsin skett där, men jag drömmer och fantiserar om det varenda gång.
Annars gillar jag att runka i det fria ute i skogen och älskar att känna solen över min kropp och snopp.

Nu i sommar har jag bestämt mig för att besöka alla nakenbad jag kan finna inom lämpligt avstånd i hopp om att få se både kvinnor och män njuta och att både få och ge vid spännande möten.

Jag har också börjat sondera terrängen vad gäller mysiga rastplatser, fina utsiktsplatser och fina campingplatser för kommande besök på motorcykeln.
 
D

Deleted member 70236

Gäst
Sommaren är härlig,onani och sex i det fria är bara bäst.
 

Tightnylon

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar också att vara ute och onanera. Att kombinera runk och kiss tycker jag är härligt och ute behöver man ju inte tänka på att städa efteråt.:)

Länk till ett utomhusrunk och kiss förra veckan när vädret var på topp: https://www.erome.com/a/KItUELhM
Gör också så ibland men i damunderkläder. Så skönt. Vore så gott att bli helt nerkissad när jag ligger på rygg i gröngräset
 

Tfg

Aktiv medlem
Kön
Man
Den här tiden på året gör underverk med kropp o knopp. Kåtheten poppar upp oftare, man blir djärvare, man ser fler möjligheter.
Men tur att man kan lägga band på sig - annars hade det inte varit lönt att ens dra upp gylfen!
Min balkong, när mörkret lagt sig förstås, är en skön plats. Den friska kvälls/natt-luften, och gärna en skön svag bris, är perfekt för en hård kuk och ett känsligt ollon.
Ingen kan SE mig...men möjligen HÖRA mina (tillbakahållna) stön när jag sprider de kroppsvarma spermastrålarna på magen.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar också att vara ute och onanera. Att kombinera runk och kiss tycker jag är härligt och ute behöver man ju inte tänka på att städa efteråt.:)

Länk till ett utomhusrunk och kiss förra veckan när vädret var på topp: https://www.erome.com/a/KItUELhM
Härlig film, skönt att runka ute, får prova att kissa i kläderna också, har aldrig provat det.
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är härligt att kissa på sig själv, har ännu bara gjort det i badkaret lr i duschen. Ligger jag i badet så brukar jag få till strålen så att den träffar mitt ansikte och i munnen. Runkar ute gör jag så fort jag får tillfälle denna tiden på året. Brukar oftast bli i skogen.
 
Toppen