Utomhusonani gillar du det?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Sitter just nu med hustrun i ett lånat fritidshus i danska Hune/Blokhus ute vid västkusten i Jylland. Suveränt sommarväder, säsongen är på väg att takta upp till full fart.
Sommarlediga danska skolungdomar bemannar stora delar av servicesektorn; livsmedelsaffärer, bensinmackar osv. Danska gymnasieungdomar i dom rollerna är oftast smärta och fräscht solbrända, blonda, vita fina och glada leenden.
Tjejer i den åldern kallas i DK allmänt för "Sommersiller ( SE: Sommarsill)

Det är som uppgjort att bli lite småkåt när jag rör mej runt för att utföra dagens ärenden.

Häromåret hade vi lånat samma fritidshus av våra bekanta. Scenariot var detsamma och hustrun tog bilen för att åka runt och undersöka utbudet av butiker lokalt.
Jag satt hemma i solen och eftersom altanen i sydväst är insynsskyddad, så smög sej tanken på att låta kuken och pungen få lite sol. Ville den sedan bli avrunkad, så skulle det gå utmärkt att försöka maxa längden på sprutet ut på gräsmattan.

Hade väl i princip bestämt mej att gå igång, när en mansperson i arbetskläder kliver runt staketet och tilltalar mej på den lokala dialekten.
Kommunen höll på att inventera Vattenmätarna på områdets fastigheter.

Insåg snabbt att ärendet gick både lättare och snabbare att hantera, när jag inte satt med en oljeinsmord, gummibandsdeffad styv gubbkuk i näven.

Hade svårt att komma tillbaka till samma kåthetsnivå när han uträttat sitt ärende och åkt vidare. Men, morgonens minnesbilder från Sommersillerne hos Bagaren gick att runka till men långt ut på gräsmattan sprutade jag inte.

Får se om hustrun åker ut på shopping under denna veckas besök. Mina runkleksaker ligger i alla fall nerpackade och är i färdigställning.
 

Domino

Ny medlem
Kön
Man
Att vara kåt utomhus är underbart. Att onanera utomhus under de varmare årstiderna är härligt. Det kan hända lite varstans. I bilen, på stranden, på nakenbadet, i skogen, på golfbanan, i joggingspåret. Det är väl mest humöret och tillfället som får avgöra. Att det finns en risk för att bli påkommen är bara en extra krydda ;)
 

JR7615

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Sommarens första sprut utomhus häromdagen. Hade jag sprutat på mig själv så hade jag fått det i munnen…Tyvärr var det ståendes..

Byggde upp kåtheten på ett nakenbad där mannen jämte mig började smeka sig själv och då förstod jag att det var fritt fram. Höll på så en stund men det blev inte mer. Sprutade sedan på vägen hem…
 
D

Deleted member 72491

Gäst
Sommarens första sprut utomhus häromdagen. Hade jag sprutat på mig själv så hade jag fått det i munnen…Tyvärr var det ståendes..

Byggde upp kåtheten på ett nakenbad där mannen jämte mig började smeka sig själv och då förstod jag att det var fritt fram. Höll på så en stund men det blev inte mer. Sprutade sedan på vägen hem…
Du hade fått spruta ner mig
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kan vara väldigt skönt men vill göra det ensam inte tillsammans med någon annan som tittar, möjligtvis en kvinna men enda kvinna jag kommit på onanera är min lillasyster.
Det var längesedan och brukade lämna henne ensam med sina små stön och fantasier.
 

Kipsus

Aktiv medlem
Kön
Man
Har några gånger suttit i bilen och kört runt utan byxor och kalsonger och stannat till vid nån parkering ut med vägen eller vid vägkanten. Ställt mig och runkat för qtt sen spruta ut i det fria. Pirrande känsla att någon kanske ser.
Det gjorde jag också för några dagar sedan. Förra sommaren körde jag ofta på småvägar och var helt naken när jag körde, mötte vid tillfälle några traktorer och de sitter ganska högt upp så att de såg vad jag sysslade med är helt säkert. Sen stannade jag vid en skogsdunge ochh gick naken från bilen över vägen in i en glänta där jag runkade av mig.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Så dök det upp en möjlighet när hustrun ville åka iväg och kolla lite i butiker. I sommarhuset vi lånar har vi en relativt insynsskyddad uteplats. Drog fram en stol till kanten och tog av mej på underkroppen. Hittade några gummiband av olika storlekar i en kökslåda. Kollade på några filmklipp här på forumet och kände solen på kuk och pung. När ollonet börjar svälla upp och flänsen bli lite lilaröd, så var det dags att montera ett tredubbelvikt lite tjockare gummiband runt pungen för att tajta till och sträcka ut huden på kukskaftet.
Rätt snabbt gensvar och fick en rätt hygglig erektion, även utan Sildenafil.
En tunnare dubbelvikt gummisnodd runt kukskaftet och rätt snabbt blev det deffat med synliga ådror, lilarött ollon och tydligt uppspänd ollonfläns.
Nu började det pirra bak i ryggen och ner i lårens baksida. Ansträngde mej för att pumpa ut mer blod i kuken och så var det dags.....
Flera feta ganska långa sprut gubbsagge ut över gräsmattan. Slickade av högerhanden innan jag gick in för att tvätta av mej. Saknade att kunna göra en selfsuck....
Skönt att runka av mej själv utomhus och risken att någon skulle se det är relativt liten. Finns en stig 75 meter bortanför tomtgränsen, men där går sällan någon.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev uterunk idag, resten av familjen åkte tidigt till stranden, så ja plockade fram en liten plugg, och cyklade iväg. Blev en längre runda på grusvägar som ja känner väl till, stannade till och gick ut en bit i skogen, långt från närmsta hus, lyssnade en stund så ja va ensam, smekte under tiden, var rejält svettig. Plockade fram kuken för att pinka i byxorna, å det gjorde ja, vilken känsla, blött alltså, plockade av resten utom skorna, kuken va hård, stoppade in pluggen utan glid, den gled in direkt, så skönt, hoppa upp på cykeln och cyklade naken, tänk om nån sett mig. Upphetsande. När ja könde att ja skulle spruta så klädde ja på mig och spruta i byxorna, skön känsla. Tog ut pluggen å cykla vidare.
 
Toppen