D
Deleted member 67733
Gäst
Säljare och lastbilschaufför, gift. Älskar ha sex med min fru, men även att leka med mig själv och titta på på på porr när tillfälle ges.
Den banken skulle man ju besöka, kan ju bli spännande40+ och jobbar på bank. Sexigt va!?
Gillar träning och mat. Har en storbystad sambo och vi har bra sex, men i mitt tycke för sällan. Runkar i princip så ofta jag kan och gillar att hålla på länge och kolla på porr, allt från snygga tjejer till sprutande kukar. Älskar att leka med snoppen och även andras.
Enormt häftigt att då och då runka med andra killar, och suga kuk är min favorit!
Kan det vara Spermabanken du jobbar på?40+ och jobbar på bank. Sexigt va!?
Gillar träning och mat. Har en storbystad sambo och vi har bra sex, men i mitt tycke för sällan. Runkar i princip så ofta jag kan och gillar att hålla på länge och kolla på porr, allt från snygga tjejer till sprutande kukar. Älskar att leka med snoppen och även andras.
Enormt häftigt att då och då runka med andra killar, och suga kuk är min favorit!
Självklart! All spermainsättning är välkommet här! Många droppar små... haha.Kan det vara Spermabanken du jobbar på?
Då skulle man ju vilja göra en insättning där...