E
Emil77
Gäst
Tänk att det finns så många lärare som är helt vanliga människor. Japp lärare blir kåta å runkar dom ocksåTriss i lärare! Och jag är också jättevanlig
Tänk att det finns så många lärare som är helt vanliga människor. Japp lärare blir kåta å runkar dom ocksåTriss i lärare! Och jag är också jättevanlig
Då har du nog kommit till rätt ställe! Vi är rätt många som håller en städad och respektfull ton, men fullkomligt vältrar i runkande, porr och annat som kåtar upp oss själva och varandra.Ekonomichef, gift och tragglar mig igenom småbarnsåren! Galen i sex och porr. Men har en ganska pryd och städad fru så detta gör jag på min ”egentid”.
Låter helt fantastiskt! Tack!Då har du nog kommit till rätt ställe! Vi är rätt många som håller en städad och respektfull ton, men fullkomligt vältrar i runkande, porr och annat som kåtar upp oss själva och varandra.
Tveka aldrig att messa privat också, om du funderar över något.
/ Indulgence62
Är fullt förstående, Ja har samma tillvaro i vardagslivet, då å då när man vill smeka sig så vill ja ha likasinnat sällskap å göra de tillsammans som en festivalJobbar statligt, är gift och har två barn. Gillar verkligen porr och att runka. Både själv men skulle vara roligt att träffa någon i smyg som jag känner att jag kan lita på. Känner mig väldigt vanlig och vänlig .
Låter som ett underbart förhållande.Hej jag är 65 år och skild sen 20 år sen har en sambo no som är 50 år som jag träffade för 15 år sen på en dogging i Sörmland .
Vi var 8 män och vi knullsde henne alla 8 och när vi var klara så frågade jag om jag kunde få hennes telefonnummer och det fick jag och vi träffades gsndka ofta under 3 år och sen flyttade hon in hos mig jag bodde i Eskilstuna påsen tiden.
Vi hade mycket och ofta sex med varandra och ibland så annonserade vi om dogging min sambo älskade att ha sex med män som hon inte kände, och vi var lika tokiga både hon och jag i sex!
Nu mer bor vi i Stockholm och är ganska ofta på inofficiella nakenbad och har sex, på vinterhalvåret brukar vi gå på porrbio tillsammans och ha sex och vi är lika tokiga i sex fortfarande sen vi träffades!!!!
Bara att gratulera!Hej jag är 65 år och skild sen 20 år sen har en sambo no som är 50 år som jag träffade för 15 år sen på en dogging i Sörmland .
Vi var 8 män och vi knullsde henne alla 8 och när vi var klara så frågade jag om jag kunde få hennes telefonnummer och det fick jag och vi träffades gsndka ofta under 3 år och sen flyttade hon in hos mig jag bodde i Eskilstuna påsen tiden.
Vi hade mycket och ofta sex med varandra och ibland så annonserade vi om dogging min sambo älskade att ha sex med män som hon inte kände, och vi var lika tokiga både hon och jag i sex!
Nu mer bor vi i Stockholm och är ganska ofta på inofficiella nakenbad och har sex, på vinterhalvåret brukar vi gå på porrbio tillsammans och ha sex och vi är lika tokiga i sex fortfarande sen vi träffades!!!!
Helt underbart! Att hitta en sådan frigjord kvinna år inte lätt!Hej jag är 65 år och skild sen 20 år sen har en sambo no som är 50 år som jag träffade för 15 år sen på en dogging i Sörmland .
Det tror jag inte att du hittar. Jag tippar på att ålder och kön ger mer utslag.Dags att leta efter en studie över ev korrelation mellan socioekonomiska förhållanden och onanivanor
Jag gissar också att de två variabler du nämner har större betydelseDet tror jag inte att du hittar. Jag tippar på att ålder och kön ger mer utslag.
28 årig kvinna, bosatt i Södermanlands län.
Har en dotter på 10 månader samt sambo.
Arbetar inom plåtindustrin med bara män (legotillverkning).
Gillar att läsa i olika forum här samt chatta med folk.
Älskar att onanera samt ha sex. Både vaginalt och analt.