Jag undrar bara..... är alla osociala, nakna datanördar? Int för att det är nå fel på de men..... själv är jag 44år jobbar som kock är gift och har barn..... här på onanera är jag på min "egen tid"
Är 40, lärare (vi är människor vi med), sambo, har familj.
Första dagen på sommarlovssemestern idag. Jippie
Kommer nog fira med ett skönt runk ikväll..
Jag är 35 årig man gift med familj, jobbar som entreprenadmaskins chaufför. Är här när jag vill ha tid för mig själv och min kuk Har lyckats ha flera intressanta diskussioner med medlemmar här och ser fram emot fler i framtiden
Jobbar inom produktion är 50, sambo, är hemma med första gemensamma barnet för tillfället.
Är här för att det gör mig kåt att läsa om framförallt kvinnors erfarenheter.
Runt 40, jobbar heltid. När mina övriga fritidsintressen inte förgyller vardagen så är jag här (igen).
Skulle nog säga väldigt social (jobbar med människor) men visst, naken ibland å datanörd är jag nog
Jag är 40 år, gift och har två barn. Jag hängde här ofta när jag var singel och jag har fortsatt sen jag gifte mig för 8 år sen. Jag har alltid varit en kåting och älskar att runka och knulla! Jobbar heltid.
40 år i rappet, jobbar och sliter, familj. Är här för ja har en fabless för onani. Finns även på kik och Skype.det är bara att fråga om ni vill lägga till mig som vänner där.
Är 67 pensionär, gift men frun är sjuk och ingen sex på 26 år. Har "egen tid" framför datorn om kvällarna.
Runkar gärna och ofta för det är ju så skönt.