Vad har ni sprutat på?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jo trosor till kvinna i hemmet till bekanta kanske tonårens döttrarnas också, det är ju så se men inte röra. Bikini och även en baddräkt som de kanske tagit av för att bada nakna vid sin egen brygga till svall vågorna till Waxholms båten. Undrar vad passagerna tänker när de ser tre nakna tjejer. Den äldsta 15år mellan dottern 13år yngsta är för ung för att vara upphetsande.
Själv var jag 16-17åt två sommar jag runkade flera gånger varje dag.
Den äldsta kom en dag förstår att det är kåt på mig kanske syrran också.
Det hade porrtidningar där visade en blid där två kvinnor slickade varandras fittor hennes utryck. Vi har kommit upp i åldern när vi fåt knulla men känner mig inte redo men då får gärna slicka mig. Då vet nog hur jag luktar delvis smakar såg igår var du gjorde med mina underkläder drog i kuken som kom det något annat förstod att det var sperma. Jag slickade Camilla som hon hette fleras gånger, suga mig ville hon inte men kunde runka även om jag fick avsluta själv vill inte bli nersprejad av sperma.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Något som jag sprutade på när jag var yngre var nätstrumpor och strumpor byxor.
Har inte tillgång till det nu men se kvinnor i det är enligt mig väldigt sexigt. Infall någon eller någon maska gått på syrrans eller någon av hennes kompisar slängde bort strumpbyxorna var de snart intorkade med min sats. Men gjord väl ingenting de hade ju kasserat dem.

Smogen6

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
På en hel del olika saker.
Toalettgolvet och handfatet på jobbet när jag var yngre och blev kåt på en kollega
På golvet utanför mammas sovrum när jag hörde hon knulla med pojkvänner.
Flickvänners underkläder
På ett balkonggolv utomlands när jag smyglyssnade när mamma knullade med sin sambo
På min systers säng
På toalettgolvet hos släktningar och på sängen hos min farbror
Delvis på en vägg hemma hos en kompis när jag övernattade där och hörde hans föräldrar knulla på övervåningen på natten
På säten i bilar
På sängen i en båt när jag blev kåt på min faster under en segelsemester.
På olika ställen på tjejer
På en bildskärm när jag tittade på fejkade nakenbilder av kändisar
Och precis nu på mig själv när jag tittade på en repris av Svenska Truckers där Tove Helgesson och Angelica Larsson medverkade..så sexiga och få en en upppfattning av Angelicas stora bröst under hennes kläder.
https://trans.info/en/beautiful-woman-world-behind-wheel-truck-74606
Ja Angelica är ju supersexig

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Änvände också mors trosor som runkobjekt,hittade hennes använda trosor i tvättkorgen och sniffade vilt runkande kuken till sköna sprut som lades i trosan skönt omlindad runt kuken som avslut.Blev en mani att leta trosor hos kompisar och bekanta man hälsade på.

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade en chattkompis som var riktigt spermaluder, älskade allt i anslutning till det. Jag sprutade i ett shotglas och fotade åt henne, kladdigt och söligt och det var mycket uppskattat :)

calle34

Aktiv medlem
oj sprutat på min lärare skrivbord när jag satt och gjorde omprov och i hennes väska älskade runka inne på hennes rum luktade väl kuk varje gång hon kom in . Ville bara spruta henne i munnen var så nära att ha min kuk kvar ute några gånger när hon kom in . Hon såg att jag hade stånd flera gånger men hon sa aldrig nåt .en gång var jag så kåt jag gned min hand utanför byxorna nör hon satt där .

Toppen