Vad tänker ni på när ni onanerar

D

Deleted member 72491

Gäst
Allt möjligt. Just nu en svensk röstskådespelare som heter Linn Ehrner

Malmo_Man

Välbekant medlem
Ålder
49
Tänker ofta tillbaka till slutet på 90-talet.
Jag och en kollega jobbade under några månader i en annan stad, bodde på hotell och ganska snart inledde vi en sexuellrelation. Hon var gift och jag sambo det hindrade inte oss att knulla regelbundet på hotellet. Hon var lång, fina former och stora härliga bröst och väldigt kåt.

Last edited:

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Att vi är flera män som samtidigt sprutar ner en kvinnas ansikte. Sju-åtta runkande män som står runt henne med hårda kukar medan hon sitter med särade ben på golvet framför oss. En efter en sprutar vi i ansikte, mun, hår, bröst. En skog av hårda kukar sprutar tjocka strålar av sperma tills hon är helt täckt med kuksås.

Last edited:

Runkarofta

Aktiv medlem
Att vi är flera män som samtidigt sprutar ner en kvinnas ansikte. Sju-åtta runkande män som står runt henne med hårda kukar medan hon sitter med särade ben på golvet framför oss. En efter en sprutar vi i ansikte, mun, hår, bröst. En skog av hårda kukar sprutar tjocka strålar av sperma tills hon är helt täckt med kuksås.
Får man slicka rent henne efteråt.....:p:love:

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ett helt vanligt gangbang alltså

BiSex_GBG

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
En gång när jag var liten lekte jag och min kusin på stranden, plötsligt när vi brottades råkade hon få in handen innanför mina badbyxor, min kul var redan hård, hon lyckades greppa den och jag minns fortfarande hur skönt det var. Hon släppte inte utan tittade på mig och sa: du kan få känna på min och det gjorde jag. Detta är väldigt längesedan men tänker på det ännu idag när jag runkar
Session?

Toppen