D
Deleted member 72491
Gäst
Allt möjligt. Just nu en svensk röstskådespelare som heter Linn Ehrner
Fina brösten? Jag ett par med ganska fina..Fortfarande mina sköna unga arbetskamrater, som jag skulle vilja slicka fittan och spruta ner brösten med sperma på
Upp till bevisFina brösten? Jag ett par med ganska fina..
Certified D-kup... and maybe C-kup..Upp till bevis
Får man slicka rent henne efteråt.....Att vi är flera män som samtidigt sprutar ner en kvinnas ansikte. Sju-åtta runkande män som står runt henne med hårda kukar medan hon sitter med särade ben på golvet framför oss. En efter en sprutar vi i ansikte, mun, hår, bröst. En skog av hårda kukar sprutar tjocka strålar av sperma tills hon är helt täckt med kuksås.
Ett helt vanligt gangbang alltsåAtt vi är flera män som samtidigt sprutar ner en kvinnas ansikte. Sju-åtta runkande män som står runt henne med hårda kukar medan hon sitter med särade ben på golvet framför oss. En efter en sprutar vi i ansikte, mun, hår, bröst. En skog av hårda kukar sprutar tjocka strålar av sperma tills hon är helt täckt med kuksås.
Ett helt vanligt gangbang alltså
Provat på det?Precis, Emmy. Tänker ofta på gangbang, bukkake, mun- och ansiktssprut när jag runkar kuken hård.
Provat på det?
Synd, det är kulHaha, inte. Blir bara runk för mig.
Session?En gång när jag var liten lekte jag och min kusin på stranden, plötsligt när vi brottades råkade hon få in handen innanför mina badbyxor, min kul var redan hård, hon lyckades greppa den och jag minns fortfarande hur skönt det var. Hon släppte inte utan tittade på mig och sa: du kan få känna på min och det gjorde jag. Detta är väldigt längesedan men tänker på det ännu idag när jag runkar
Fan vad härligt hon rider han, och kommer på hans kukhttps://www.erome.com/a/Wj11Grc2 Blir så hård.....