Naturisten.1981
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Haha…Låter som jag har "Karlsson på taket" som kuk?
Lagom tjock kuk i sina bästa år… med propeller under pungen! :-D haha…
Haha…Låter som jag har "Karlsson på taket" som kuk?
Det var samma med mej, fast tvärt om. Jag och en kille till i klassen kom först in i puberteten och hans kuk blev riktigt stor tidigt, jag fick hår först och min kuk kallades hästen. Inte alls kul då! Vi skämdes för våra kukar och blev bästisar! Så han och jag runkade flitigt i många år tillsammans!Mycket nöjd med min. Lång, grov och sprutar mycket. Hade komplex över den i skolan o killarna i omklädningsrummet skrattade för jag va den enda som inte kommit in i puberteten. Vem har störst idag kan man undra?
Hej!
Vill bara höra vad ni andra grabbar har för förhållande till er egen kuk? Är ni nöjda?
Jag kan ju börja själv. Jag är väl helt okej nöjd med vad jag har. Den är estetiskt tilltalande tycker jag, rak och lagom ådrig. Visst hade man kanske önskat någon extra centimeter både på längden och bredden, men äh, den har skänkt glädje både till mig och andra, damer som herrar. Dumt att klaga.
Hade rätt mycket komplex i tonåren. Sen insåg jag att de flesta andra inte heller har några porrfilmsdasar. Varför gå runt och noja? Och storleken är inte allt, även om det kan vara grymt upphetsande med en fet balle.
Hur känner ni andra?
Allt blir ju bra i slutändanDet var samma med mej, fast tvärt om. Jag och en kille till i klassen kom först in i puberteten och hans kuk blev riktigt stor tidigt, jag fick hår först och min kuk kallades hästen. Inte alls kul då! Vi skämdes för våra kukar och blev bästisar! Så han och jag runkade flitigt i många år tillsammans!
Men det skulle ju förstås inte göra något om jag fick mina extra 5-6 cm och andra gillade den ändå.Jag är nog rätt så nöjd med min kuk, jag tycker att den ser helt rätt ut enligt min uppfattning om hur jag tycker att en kuk ska se ut, men jag skulle absolut vilja att den var 5-6 cm längre, inte för vad andra ska tycka om den utan helt och hållet för min egen självkänsla.
Trevligt med stora ollonDen kunde ha fått vara lite längre men jag är nöjd med grovleken och det stora ollonet.
Var glad att sambon släpper till alla hål för dig... Så har inte jag detHar oftast önskat att den skulle vara lite större är 15cm lång rätt smal men är ändå rätt nöjd med den. Sambon uppskattar den då den lätt blir hård och enkelt går in i alla hål
https://imgur.com/grkIxJc