AndreasN
Aktiv medlem
- Kön
- Man
Helst oskyddat i fittan men också i stjärten går bra. Munnen med svälj kommer som nummer tre, fast om jag knullat i stjärten innan så blir det nummer ett.Vart sprutar ni helst?
Helst oskyddat i fittan men också i stjärten går bra. Munnen med svälj kommer som nummer tre, fast om jag knullat i stjärten innan så blir det nummer ett.Vart sprutar ni helst?
Där fick du med allt... du målar fantastiska bilder.Jag vill gärna se sperman och sprutet..Ansikte och bröst är trevligt. Sen är det ju speciellt och känna när någon pumpar en full i fittan också.
Där fick du med allt... du målar fantastiska bilder.
Sperma är underbart och så otroligt sensuelltJag är väl inte så picky egentligen kanske. Gillar sperma
Håller med, svårt och hitta något som är "manligare". Produkten av deras orgasm liksom.Sperma är underbart och så otroligt sensuellt
Har du fått dålig sperma nångång? Fick av en kille en gång och den var typ sur och väldigt konstig konsistens på.Håller med, svårt och hitta något som är "manligare". Produkten av deras orgasm liksom.
Mjo, de gånger den smakat konstigt har varit efter blöta krogkvällar (länge sedan nu) så tror det är öl och liknade som gör att smaken inte blir bra. Sparris gör också att den smakar apa. Räcker med bara lite sparris så blir det en otrevligt äcklig smak på sperman.Har du fått dålig sperma nångång? Fick av en kille en gång och den var typ sur och väldigt konstig konsistens på.
Ja sparris visste jag att den påverkar men tror inte han hade druckit nått men nått fel var det på den iafMjo, de gånger den smakat konstigt har varit efter blöta krogkvällar (länge sedan nu) så tror det är öl och liknade som gör att smaken inte blir bra. Sparris gör också att den smakar apa. Räcker med bara lite sparris så blir det en otrevligt äcklig smak på sperman.
Sparris gör ju också att "vi" smakar dåligt, så det är en dålig grönsak om man ska ha sex efter man ätit. Dock god...Ja sparris visste jag att den påverkar men tror inte han hade druckit nått men nått fel var det på den iaf
Den DÄR känslan...man blundar, släpper loss det yttersta beviset på sin njutning och VET att man har ett par ögon på kuken just när det känns som bäst.Håller med, svårt och hitta något som är "manligare". Produkten av deras orgasm liksom.
Har du någon koll på hur lång tid det tar innan sperman (eller fittsaften) tar smak av sparrisen? Att ha sex efter middagen kanske inte spelar någon roll, men dagen efter....?Sparris gör ju också att "vi" smakar dåligt, så det är en dålig grönsak om man ska ha sex efter man ätit. Dock god...
Kan du känna om du har sperma i fittan? Det kan inte min fru...Finns inget bättre än att få sperman i sig o känna sig full i fittan