Att du är en sån sperma brud, brukar du ta i munnen å svälja?Ja, problemet är oftast att det är för lite. Jag hade behövt typ tio kukar till
Att du är en sån sperma brud, brukar du ta i munnen å svälja?
Mjo, det händer väl
Äh, skojar bara. Jag älskar sperma och blir nästan ledsen när killen siktar dåligt och jag inte får så mycket i munnen.
När jag träffar okända är ju oro för sjukdomar ett stort problem. Jag vill inget hellre än att gapa och få sats efter sats i munnen, kanske gurgla lite och sen svälja, men jag vågar inte riktigt utan det får bli på kinden/hakan eller över halsen och brösten.
Några strålar sås djupt i fittan sedan drar man ur och ger lite i ansiktet eller över bröstenÄlskar att få sperman djuuupt in i min fitta. Finns inget bättre
Det funkar det medNågra strålar sås djupt i fittan sedan drar man ur och ger lite i ansiktet eller över brösten
Älskar att få sperman djuuupt in i min fitta. Finns inget bättre
Gillar att tränga in djupt, låta satsen flöda i fittan...Älskar att få sperman djuuupt in i min fitta. Finns inget bättre
Oooh det låter upphetsande!!Tveklöst skönast att pumpa in säden i fittan men visuellt är det smått berusande att se sina spermastrålar täcka in så mycket som möjligt av brösten.
Då ges ju också möjligheten att tillsammans, som en del i efterspelet, stryka ut det ännu varma, vita "vaxet" över brösten....mmm...
Snuskigt bra eller snuskigt äckligt?I rumpan känns alltid extra snuskigt
Snuskigt bra!!Snuskigt bra eller snuskigt äckligt?