Vem fantiserar du om när du runkar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

Karlsson11

Gäst
Hittade ett par xs string på badrumsgolvet när ena grabbens dåvarande petite flickvän sov över, fattade först inte vad det var.. Det var typ inget tyg alls. Låg som en liten bröstficks näsduk på golvet...
Luktade gott...
Passar så skönt runt kuken också. Gud va härligt med XS, har också hittat det hemma efter dottern haft kompisar här. Blir alltid långa sprut i dem

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Passar så skönt runt kuken också. Gud va härligt med XS, har också hittat det hemma efter dottern haft kompisar här. Blir alltid långa sprut i dem

"vågade" inte spruta ner dem, det hade liksom märks, så lite tyg och så mycket sperma...
Även om hon ibland gick tanklöst runt i trosor och minimal topp... (en annan dimension på den heta sommaren 201:cool:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Mmm jag gör det och sen slänger jag in dem i tvätten. Skyller på att jag trodde det var dotterns och därför hamnade dem i tvättmaskinen

Hade troligen aldrig fått tvätta dem... Hade blivit hyfsat dålig stämning när det kommit fram att jag lagt en dl sperma i 1 kv mm tyg som var sonens flickväns trånga stringtrosor...

M

micky666

Gäst
Fantiserar om att jag går till badhuset..å får se kuk som man får ta på.å prova runka...skulle vara såå mysigt....någon i Västerås? ?

D

Danskan

Gäst
Hittade ett par xs string på badrumsgolvet när ena grabbens dåvarande petite flickvän sov över, fattade först inte vad det var.. Det var typ inget tyg alls. Låg som en liten bröstficks näsduk på golvet...
Luktade gott...
Har du hört grabban spruta i hennas fitta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen