Vilka bröst/bröstvårtor gillar ni?

Newhero60

Medlem
Kön
Man
Sexigt när frugan står vid spisen brukar jag köra handen upp o smeker hennes styva vårtor inte nu säger hon jag blir så kåt knäpper upp hennes jeans känner på hennes våta fitta nu vill jag ha din kuk säger hon sen suger hon mig skönt sen blir det köksbordet

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Finns väl inga fula bröst alla är olika. Om. man förstorat eller förminskat brösten och är nöjd spelar ingen roll. Stora eller små huvudsaken är hygienen, klart att de kan hänga lite på äldre kvinnor men kan vara upphetsande de också.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Något upphetsande är unga kvinnor i tonåren som börjar utvecklas till en ung kvinna med bröst som växer.
Kommer ihåg när min lillasyster började få bröst 10års åldern växte rejält tills hon var 14år. Hade någon gång runkat och kommit över hennes pattar som hon själv uttrycket det, hon ville praktisera lite med mig så hon kunde få pojkvän att njuta.
Annars gillar jag alla bröst fullt utvecklade på en ung kvinna lite häng på en medelålders lite mer på en äldre kvinna vi man är inte så kräsna tar det vi får.

PeterBengtsson

Aktiv medlem
Ålder
53
Något upphetsande är unga kvinnor i tonåren som börjar utvecklas till en ung kvinna med bröst som växer.
Kommer ihåg när min lillasyster började få bröst 10års åldern växte rejält tills hon var 14år. Hade någon gång runkat och kommit över hennes pattar som hon själv uttrycket det, hon ville praktisera lite med mig så hon kunde få pojkvän att njuta.
Annars gillar jag alla bröst fullt utvecklade på en ung kvinna lite häng på en medelålders lite mer på en äldre kvinna vi man är inte så kräsna tar det vi får.

PeterBengtsson

Aktiv medlem
Ålder
53
Det är väldigt upphetsande med tonårsbröst som växer. Skulle va läckert att få känna på några nu i vuxen ålder. Men känns lite moraliskt fel och lär ju knappast hända.

Annars gillar jag alla bröst. Men helst lite större och fasta. Gärna stora bröstvårtor.
Helst inte silikon.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Det är väldigt upphetsande med tonårsbröst som växer. Skulle va läckert att få känna på några nu i vuxen ålder. Men känns lite moraliskt fel och lär ju knappast hända.

Annars gillar jag alla bröst. Men helst lite större och fasta. Gärna stora bröstvårtor.
Helst inte silikon.
Nej att få smeka tonårsbröst nu när man som jag är 54år finns inte på kartan, vill inte smeka en ung tjej som är 40 yngre.
Sedan vilken 15åring vill bli smekt av en gammal gubbe. Men när jag var i tonåren fanns det en hemmafru som kunde ta emot oftast några stycken och runkade och sög oss, brösten såg man snippan var täckta av en mörk buske.

Okej83

Aktiv medlem
Ålder
42
Kön
Man
Gillar väl egentligen alla typer av bröst. Min nuvarande tjej skulle jag säga har ganska normalstora och tycker de är perfekta. Men runkar jag blir det ofta att kolla in större med hyfsat stora vårtgårdar, det gör inget att de är lite hängande heller.

Toppen