BlackVelvet1
Välbekant medlem
Frugans bröstvårtor syns genom blusen när hon inte ha bh på sig,hon är en kåt fru precis som sin manSamma små vårtgårdar med utstående vårtor syns genom blusen undrar om hon då är kåt
Frugans bröstvårtor syns genom blusen när hon inte ha bh på sig,hon är en kåt fru precis som sin manSamma små vårtgårdar med utstående vårtor syns genom blusen undrar om hon då är kåt
Njaa... Av vad jag sett, och jag Tittar, har jag svårt att tro medel är större än D i Sverige... eller?
Lagom stora med små vårtor som står ut i låta tungan fladdraVad tycker ni om bröst och bröstvårtor?
Jag gillar lagom stora bröst med stora styva bröstvårtor ❤
Något upphetsande är unga kvinnor i tonåren som börjar utvecklas till en ung kvinna med bröst som växer.
Kommer ihåg när min lillasyster började få bröst 10års åldern växte rejält tills hon var 14år. Hade någon gång runkat och kommit över hennes pattar som hon själv uttrycket det, hon ville praktisera lite med mig så hon kunde få pojkvän att njuta.
Annars gillar jag alla bröst fullt utvecklade på en ung kvinna lite häng på en medelålders lite mer på en äldre kvinna vi man är inte så kräsna tar det vi får.
Utanför StockholmVar finns du?
Nej att få smeka tonårsbröst nu när man som jag är 54år finns inte på kartan, vill inte smeka en ung tjej som är 40 yngre.Det är väldigt upphetsande med tonårsbröst som växer. Skulle va läckert att få känna på några nu i vuxen ålder. Men känns lite moraliskt fel och lär ju knappast hända.
Annars gillar jag alla bröst. Men helst lite större och fasta. Gärna stora bröstvårtor.
Helst inte silikon.
MalmöUtanför Stockholm