Vilken svensk kändis sprutade du senast över?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Well, i kväll gick min röst till Gry Forsell i SVTs På Spåret:
• lite elakt kanske, men då jag kört henne i min Taxibil i Sthlm, så konstaterar jag att hon utvecklat ett vmk. Radioutseende.... Säkert väldigt manschouvenistiskt, men hon har faktiskt gått upp mycket i vikt, och sms. skåpat till sej.
• men, nu skall vi inte vara sådana. På kvällens frågor om Skagen, så var ett av svaren Grenen - och precis då skrek min Tourette "Visa grenen" högt rakt ut i vardagsrummet.
• medan jag fantiserade.... om GFs förmodade, kanske trimmade....., Bullfitta, skrek min Tourette "Visa pattarna..." rakt ut. På den tiden hon frågade Lars Lejonborg, om han rakade pungen....., så var dom nämnligen formidabla.

GF ger mej försats, men funkar inte riktigt fullt ut som bra runkobjekt. Fick kämpa en bra stund för att kunna spruta på min egen mage, dvs ca 25 cm. :cry:

Last edited:

Surahammar

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
Tittade på Superstars på Kanal 5, Jessica Almenäs mmmm, satan va kåt man blir. Satte mej naken i TV-fåtöljen, gled ner halvliggande med benen rakt fram, smårunkade hela programmet, på slutet "fryste" jag bilden på Jessica och ökade takten på runkdragen och kände den sköna känslan att nu är det dags, ställde mej upp framför TVn, tokrunkade och stönade Jessicas namn när gubbkuken sprutade rakt ut på TVn och på Jessica. Sedan blev det att städa lite, men det vart det värt.

Mikael

Medlem
Kön
Man
Tittade på Superstars på Kanal 5, Jessica Almenäs mmmm, satan va kåt man blir. Satte mej naken i TV-fåtöljen, gled ner halvliggande med benen rakt fram, smårunkade hela programmet, på slutet "fryste" jag bilden på Jessica och ökade takten på runkdragen och kände den sköna känslan att nu är det dags, ställde mej upp framför TVn, tokrunkade och stönade Jessicas namn när gubbkuken sprutade rakt ut på TVn och på Jessica. Sedan blev det att städa lite, men det vart det värt.
Härligt! Så skönt att läsa om heta runk

Toppen