Hard_For_BBC
Medlem
Frida Karlsson och Tilde Johansson
Knullgott
Knullgott
Greta är ju en sådan där miljöfantast. Hur tror du hon skulle se på ett förslag om "besprutning...."Knullgott
Aldrig utan mamma..Knullgott
Älskar att runka till henneJag sprutade ner Farah Abadii igår, så sköna bröst hon ser ut att ha
Satt igår och såg det med frun i soffan. Underbara korta shorts när hon kröp runt. Synd att dom inte filmade henne bakifrån på alla fyraEllen Bergström som kröp i Bäst i test fick mig att reagera med stånd i kvöll....
Härlig kropp på henneKeyyo kommer jag runka till några lördagar framöver nu när hon är programledare för Melodifestivalen, jag hoppas på tighta kläder så hennes stora bröst syns tydligt![]()
Kylig dag?Carina Bergfelt ikväll... fantastiska bröst i den klänningen. Jösses!![]()
Härligt, han stod nog och småjuckade mot hennes stjärtTror ni Ebba B kände hård kuk där mot sin rumpa?
https://imgbox.com/ejYamNjU
Mmmmm lyckos honomHärligt, han stod nog och småjuckade mot hennes stjärt
Härligt! Så skönt att läsa om heta runkTittade på Superstars på Kanal 5, Jessica Almenäs mmmm, satan va kåt man blir. Satte mej naken i TV-fåtöljen, gled ner halvliggande med benen rakt fram, smårunkade hela programmet, på slutet "fryste" jag bilden på Jessica och ökade takten på runkdragen och kände den sköna känslan att nu är det dags, ställde mej upp framför TVn, tokrunkade och stönade Jessicas namn när gubbkuken sprutade rakt ut på TVn och på Jessica. Sedan blev det att städa lite, men det vart det värt.
Det är så sexigt att han stönade hennes namn när han runkade kuken!Härligt! Så skönt att läsa om heta runk