Dildolover
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Samma här och då inte i ett sexuellt syfte…kanske även bajsa också…?Henne skulle jag nog bara pissa på, som bäst..?
Samma här och då inte i ett sexuellt syfte…kanske även bajsa också…?Henne skulle jag nog bara pissa på, som bäst..?
Lisbeth Åkerman, jajamänsanHar runkat till många kändisar genom årens lopp. Har runkat till Carola Häggkvist, Lena Ph (förstås), Sarah Dawn Finer (härliga bröst), Shirley Clamp, Sylvia Vrethammar, Charlotte Perrelli bland kvinnliga artister. Men även till Lisbeth Åkerman (Rapport). Min favorit bland svenska politiker är Nooshi Dadgostar. Får härliga utlösningar när jag runkar till bilder på henne.
Har runkat till många kändisar genom årens lopp. Har runkat till Carola Häggkvist, Lena Ph (förstås), Sarah Dawn Finer (härliga bröst), Shirley Clamp, Sylvia Vrethammar, Charlotte Perrelli bland kvinnliga artister. Men även till Lisbeth Åkerman (Rapport). Min favorit bland svenska politiker är Nooshi Dadgostar. Får härliga utlösningar när jag runkar till bilder på henne.
Hon får min kuksås också!
Madde W, sååå finMmmm...Carola, Perrelli, Bianca, Pernilla W, Madde Westin, Zara, Amy, ..... sååå många!
hon har fått mycket sperma av oss
Ser så sexig ut... nu!
så vacker, älskar henne finns ingen jag runkat till så mycket som Clara
https://www.reddit.com/r/ClaraHenryy/
Pumpar just nu! Ääälssskaarrr deeet!! Aaaahhh Claraaaahh Henryyyy!!!
Så otroligt fin kvinna!Farah Abadi fick mitt sprut nu... Vilka ben hon har