Kors vilken kvinna. Att kunna svälja så många mäns sperma och verkligen tycka om det(?) är inte ofta man ser.
Gloryhole som var i början av filmen är något som jag också varit fascinerad av, och skulle bra gärna vilja prova på detta. MEN, bara om det verkligen satt en kvinna bakom väggen som man kunde få klämma på med handen genom väggen emellanåt
Okej, nu ska du inte vara en sådan partyförstörare tycker jag
Oddset på att det sitter en "maniak" bakom hålet är inte stor, och en avsugning är fan inte fel.
Jo det var bara jag den gångenOkej, ett gloryhole för frugan lät inte dumt, antar att det bara var du som fick stoppa in dasen där
Jo det var bara jag den gången
Vilken härlig spermaslyna. Gillar alla riktigt feta spermaladdningar hon tar hand om. Wow - här vill man vara med och spruta en rejäl sats sperma. Blir enormt kåt av sådana slampor.Någon som besökt klubben xxDark i Köpenhamn? Verkar vara ett spännande ställe med härliga gangbang- och bukkake-aktiviteter.
Hade gärna varit där och levererat min sats till denna hungriga danska kvinna:
verkar vara ett trevligt ställeoj dit borde man åka!
mmmmoj dit borde man åka!
är du oxå inne på bukkake?
Såg härligt ut! Nån som ordnar bukkake i Stockholm? Skulle gärna vilja vara med! Nån av våra fina kvinnliga medlemmar som skulle våga?
Du är inte ensam om den tanken. Härlig film.Någon som besökt klubben xxDark i Köpenhamn? Verkar vara ett spännande ställe med härliga gangbang- och bukkake-aktiviteter.
Hade gärna varit där och levererat min sats till denna hungriga danska kvinna: