Berätta om era familjeupplevelser.

tjockpiercadkuk

Aktiv medlem
Skippade många polares hemmafester för att ställa upp och passa lillasystern. Självklart var man snälla storebror som lät henne ha kompisar som sov över. Mycket barnförbjudet skedde ju så klart men vi var unga och nyfikna. Inget som någon av oss ser tillbaka på med ånger utan ibland på fyllan kommer minnen på tal och vi alla skrattar
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var 11 år bodde jag hos min moster och hennes man med två döttrar. På morgonen gick de alltid runt i bara trosor och i badrummet var det helt näck. Hade precis upptäckt onanin och det runkades ofta till mina några år äldre kusiner.
Efter någon natt så vaknade jag av att min moster stönade högljutt och förstod att hon knullade. Försökte se vad de gjorde men dörren var stängd och jag vågade inte öppna. Men jag runkade till ljudet av min mosters ljud många kvällar och det har färgat mig. Onanerar fortfarande och fantiserar om henne och hennes härliga knulljud och när jag använder mina dildos så låter jag som henne.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Den första slida jag såg på nära håll var min styvmors, hon var inte helt nykter. Sade att hon hittat något papper jag sprutat i.
Kunde kanske stämma hon var naken under morgonrocken en svar och hårig.
Särade på benen pillade lite på sin klitoris förde sedan fingret till min mun känd på min smak. Inget annat hände jag var inte könsmogen men hon hade ju upptäckt att jag onanerade och kvinnorna i porrtidningar var inte på riktigt. Detta var innan porrfilm blev så tillgängligt som det är nu.
 

Bgbg

Aktiv medlem
Ålder
58
Kön
Man
Var en natt då jag hade sex med sambon. Hon stod i sängen på alla fyra.
Jag tog henne bakifrån.Vi knullade på rätt ordentligt. Då plötsligt hör jag att dörren öppnas bakom mig.
Där står 10 åriga sonen i dörren. Vi slutar och kryper ner under täcket. Han säger ingenting och stänger ganska snart dörren. Vi väntade ett tag tills vi var säkra på att han somnat. Vi var båda kåta så efter en stund då vi smekt slickat och jag blivit sugen så fortsatte vi att knulla. Kom i en skön orgasm i hennes blötta fitta.
Sexigt
 

Tysonx

Medlem
Kön
Man
För mig hände en galen grej för typ 14 år sen.
Jag var hos min svärmor för att vattna blommorna då hon var bortrest.
Plötsligt kände jag mig pinknödig när jag gick runt och vattnade så jag gick till toaletten. Överst i tvättkorgen låg ett par av hennes trosor. Vet inte varför men jag fick en jävla ståkuk. Vattnade klart och gick sen och satte mig i soffan. Knäppte upp byxorna och hivade fram kuken och började dra i den. Från ingestans hör jag fotsteg närma sig, jag bokstavligen flyger upp ur soffan och drar upp brallorna, helt plötsligt står svärmor och säger hej? Jag fattade ingenting först, sen berättade hon att hon åkte hem en dag tidigare. Vi drack kaffe och sen åkte jag hem.
Aldrig blivit så nervös tidigare :LOL:
 

AndLargbg

Välbekant medlem
I yngre ålder hände eller såg man inget direkt hemma. Såg nog syrran naken några gånger när hon var typ 14-16 och morsan med men inget mer.

Hände när kidsen var små givetvis att man hade sex eller liknande att dom kom in men ingen som såg något.
 

tjockpiercadkuk

Aktiv medlem
Jar lyckats para ihop släktingar på min systers sida med jämnåriga för dom. Inte fullt penetrerande sex då det nog är en omöjlighet men sköna stunder som varit lärande för dom.
 
  • Gilla
Reactions: Mac

calle34

Medlem
skulle in i duschen för flera årsen då jag bodde med mitt ex . hade dragit lite affe så kuken var ju kåt än nånsin stod i bad rummet tittade upp .då såg jag styvdotter höll på göra kvällsmat . jag öppnade dörren ännu mera så hon verkligen kunde se in . stod utanför för duschen nångra minuter med sten hård kuk kollade i spegeln om hon tittade men såg henne inte . går in duschen börjar smeka kuken igen då ser jag henne stå precis bakom dörren och gjorde smörgås .såg väl inte att hon tittade rakt in men såg att hon kollade igenom på den sidan gångjärnen satt . så jag börja runka missade väl om hon kollade men jag öppnade dusch dörren runkade sprutade ut i köket några gånger såg då hon stod och tittade på min kuk under hela tiden jag kom . hon var la 17-18 år
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
skulle in i duschen för flera årsen då jag bodde med mitt ex . hade dragit lite affe så kuken var ju kåt än nånsin stod i bad rummet tittade upp .då såg jag styvdotter höll på göra kvällsmat . jag öppnade dörren ännu mera så hon verkligen kunde se in . stod utanför för duschen nångra minuter med sten hård kuk kollade i spegeln om hon tittade men såg henne inte . går in duschen börjar smeka kuken igen då ser jag henne stå precis bakom dörren och gjorde smörgås .såg väl inte att hon tittade rakt in men såg att hon kollade igenom på den sidan gångjärnen satt . så jag börja runka missade väl om hon kollade men jag öppnade dusch dörren runkade sprutade ut i köket några gånger såg då hon stod och tittade på min kuk under hela tiden jag kom . hon var la 17-18 år
Mmm fan vad nice
 

runkgubbeUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Bodde hemma och kom hem lite full och småkåt. Morsan låg och sov också berusad. Gick på mitt rum och runkade. Smög ut ur rummet och kollade på morsan och fortsatte runka. Smög fram och lätta på täcket. Satte munnen mot fittsn och slickade fittan på henne. Hon var redan blöt. Ville knulla så jag satte min kåta kuk mot fittmynningen och den gled in så fint. Knullade en stund och morsan sov vidare i sitt berusade tillstånd. Gick ner för att slicka och känna fittsmaken igen. Hon började röra på sig , vaknade till och undrade vem det var. Jag smet iväg snabbt i mörkret . Funkade av mig på rummet och somnade.
 

AndLargbg

Välbekant medlem
Bodde hemma och kom hem lite full och småkåt. Morsan låg och sov också berusad. Gick på mitt rum och runkade. Smög ut ur rummet och kollade på morsan och fortsatte runka. Smög fram och lätta på täcket. Satte munnen mot fittsn och slickade fittan på henne. Hon var redan blöt. Ville knulla så jag satte min kåta kuk mot fittmynningen och den gled in så fint. Knullade en stund och morsan sov vidare i sitt berusade tillstånd. Gick ner för att slicka och känna fittsmaken igen. Hon började röra på sig , vaknade till och undrade vem det var. Jag smet iväg snabbt i mörkret . Funkade av mig på rummet och somnade.
Ja eller hur! Sen vaknade du?
 
Toppen