Jag var 17 när en äldre herre i vårt hyreshus började uppvakta mig, han var 67 då. Han fick kämpa lite innan jag vågade låta honom förföra mig. Det var det bästa jag gjort, vi hade ett sexförhållande i nästan 2 år. Han lärde mig så mycket och tog min oskuld. Trots att han var nästan flint och hade en stor mage, men han var så duktig på att slicka och få mig att njuta. Det var med skräckblandad förtjusning vårt förhållande, tror mamma hade sina aningar men sa inget. Kanske var hon lite avundsjuk
Känner igen det där. Vad heter du och din son eller när var det? PMa mig gärna.22 år yngre. Jag var 42, å hon lika gammal som min son. Äldsta var nog nog 8-10 år äldre. Var för övrigt samma helg som 20 åringen.
När jag var 32 (eller möjligen 33) så träffade jag en kvinna på krogen som var 67 år, hon följde med hem till mig. Vi satt i köket och pratade och drack vin och sedan sög hon av mig, knästående på köksgolvet.Vill gärna höra erat möte med när ni var yngst hur gammal den äldsta ni träffat var? Och vad som hände? Och tvärtom.
Jag träffade min mammas bästa kompis när
Jag va runt 20. Hon 45+ känt mig sen jag va liten.
Även när jag var 18 hos en polare förfesta, fingra hans mamma på balkongen 40+
Vet inte hur det är med äldre män men äldre kvinnor kan sina saker. Min skönaste avsugning fick jag av en flickväns mormor i hennes bastu. Efter som hon var änka och jag var tillsammans med hennes barnbarn var jag nu mannen i släkten. Vi hade börjat basta i mormors bastu min flickvän hennes två systrar mamman och mormor. Alla tjejerna skrevade med benen så man såg allt även om det inte hade rakade slidor. Mamma var lite mer diskret. Det luktade svett och kvinnokön i bastun jag fick ett kraftig stånd, en av systrarna fnittrade till är då kåta på oss. Mormor sade det är normalt ta det som en komplimang.När jag var på en offentlig toalett på 60-talet blev jag avrunkad av en äldre man i 60-årsåldern, jag var då 16 år.
Återvände till toaletten flera ggr för att få samma sköna behandling av den äldre mannen, en dag var han där och han bad mig komma med in i ett av båsen som fanns där. Han gick ner på knä och drog ner mina byxor till anklarna, min kuk stod redan och snart kände jag hur hans varma mun omslöt min hårda kuk. Han behövde inta suga länge innan jag sprutade min sats i hans mun, det var en härlig upplevelse och det var nog det som fick mig gilla att bli avsugen av en man. Har blivit avsugen av kvinnor men äldre män är absolut dom som suger bäst!
Lät riktigt härligt, skön mogen pumaNär jag var 32 (eller möjligen 33) så träffade jag en kvinna på krogen som var 67 år, hon följde med hem till mig. Vi satt i köket och pratade och drack vin och sedan sög hon av mig, knästående på köksgolvet.
Jag hade druckit för mycket så det var svårt att komma. Hon tog av sig blusen, lutade huvudet bakåt och uppmanade mig att runka av mig i hennes ansikte. Då gick det för mig!
Vid ett annat tillfälle träffade jag henne igen, då tillsammans med hennes väninna som var något yngre, 60 kanske. Jag hånglade med den den ena och fingrade fittan samtidigt som den andra sög min kuk, efter ett tag byttes de av. När jag hade kommit så slickade de varandra. Tyvärr var det även den gången alltför mycket alkohol inblandat och jag minns dåligt.
Åt andra hållet så blev jag avsugen i bilen av en 20-årig tjej när jag var runt 40. Hon var ihop med en annan man och på tillfälligt besök, jag skjutsade henne en rätt lång väg och vi komma att prata om allt möjligt, inklusive sex. Vi stannade till på en McDonalds och i ett mörkt hörn av parkeringen började vi smekas.
Risken för upptäckte gjorde alltsammans extra spännande. Jag kom i hennes mun. Sedan väntade hon tills jag hade knäppt brallorna innan hon öppnade bildörren och spottade ut sperman.
med din kuk o tänker jag din pappa har lika enorm som du och ni skulle mer än gärna få knuööa migJag o min far hade trekant med mammas bästa vän var bland det häftigaste jag varit med om