Hur gammal var du då?När jag var sjuttonår förlorade jag oskulden till pappas fru, fast när de var inte gifta ännu.
Hon var tjugosju år äldre än mig fick lärare mig med henne om jag inte rörde min lillasyster som var femtonår var bara styvsyster,
Hade aldrig haft någon tanke på att ha sex med min lillasyster.
Hur lång är preskiptionstiden?Jag 15 hon 14, preskriberat nu, äldsta 63 årig kvinna änka, jag va 30
Låter skönt18årig tjej när jag var 42.... riktigt sexigt möte och jag fick spruta henne full
Underbart att höra om, kommer tyvärr aldrig komma till en swingersklubb…Jag är 52 och träffade en 28-årig man på Swingersklubb för ett tag sedan Härligt möte.
När jag var 17 träffade jag ett tag en man som var 50…
Varför inte?Underbart att höra om, kommer tyvärr aldrig komma till en swingersklubb…
Hehe..är inte riktigt på den nivån med mina kvinliga vänner och bekanta..Så trist! Du får väl hota med att dejta ngn som vill följa dig. Som egentligen inte behöver ha ngn relation till dig, utan bara själv vill gå på swingerklubb, men inte kan utan sällskap.
Aha, du tänker så. Ja det vore ju onekligen galet kul och upphetsande!Vem har sagt att det behöver vara ngn vän till dig. Det finns ju hur många som helst på datingsiterna som gärna själv vill gå men har ingen precis som du. Det är ju bara att fråga öppet om det, förklara vad du vill och vad hon har att förhålla sig till.