Krögare50sthlm
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Man kan väl ha olika smak antar jag, men så fort pengar kommer in i bilden tappar jag det. Bara sunkigt.
Nu skulle den här tråden handla om äldsta/yngsta mötet, inte om hela din sexkarriär. Sen tycker jag som en tidigare kommentar att när det kommer till att köpa sex, då tappar jag lusten. Inget att skryta om att utnyttja stackars kvinnor. De flesta säljer inte sina kroppar för att de gillar det utan för att de är i en situation där de inte ser någon annan lösning...Å Berit i Vällingby.....försiktig ung dam....första träffen vinterpromenad runt Vällingby....sen fika i Vällingby....sen sa jag att jag måste köpa ett par nya byxor för möte på e.m. så vi gick in på Åhléns eller H/M eller vad d nu var för affär ...skit samma... ....gick runt bland byxor och tog med några par. Testade...bad henne hämta annan storlek....under tiden runkade jag upp kuken....så när hon kom tebax stod kuken rätt upp..
BÖNADE o BAD om att -du MÅSTE suga mig
Vilket hon faktiskt tog sig mod att göra....sugelisug på min kuk tills säden var på g då drog jag ut den o runkade ut satsen på provrumsgolvet medan hon VERKLIGE IAKTOG mitt sprut
Torkade inte upp säden
Nästa möte blev hemma hos henne....knull i mensblodad fitta...kuken var HELRÖD efter sprutet i fittan.
Så det blev gemensam dusch med kyssar
Håller med. Plus att minst 98% är påhittat...Nu skulle den här tråden handla om äldsta/yngsta mötet, inte om hela din sexkarriär. Sen tycker jag som en tidigare kommentar att när det kommer till att köpa sex, då tappar jag lusten. Inget att skryta om att utnyttja stackars kvinnor. De flesta säljer inte sina kroppar för att de gillar det utan för att de är i en situation där de inte ser någon annan lösning...
Ja det håller jag med om. Tråkigt när någon spammar med skryt-historier utan att direkt hålla sig till trådens topic.Ja det var en lång harang med sunkiga storys, tur en kan välja att inte se mer. Bye
Nej, det skulle bli fruktansvärt tråkiga trådar att läsa om alla hade den humorn att mer eller mindre spamma sönder trådarna....Va....har ni ingen humor ?
Ditt korkade spån! Fattar du inte ens när någon försöker berätta i all vänlighet att spammare inte gillas här:Oh....herreguuuuuud
Men för i helvete @challe @AdministratörenOj oj oj.....nu tog loppan i så byxan schprack schom tyschken scha
Word @Grottan !!Ditt korkade spån! Fattar du inte ens när någon försöker berätta i all vänlighet att spammare inte gillas här:
Din humor är uppenbarligen baserad på att du ska få all uppmärksamhet och att du ska få berätta om alla dina horor och dina luder som du fått belägra!
Guess what - ingen annan gillar spammare så du och
@Sköntpåtvå kan ta varandra i hand i bilda ett eget forum.
För du och @Sköntpåtvå är bara avtändande för alla oss andra!
Så ta din jävla humor och dra åt helvete!
Om jag vore @Administratören skulle du/ni vara blockade
OT Så är mitt äldsta och yngsta på något konstigt sätt samma person
Jag var elva år och han arton. Vi höll ihop tills han tog värvning och bara det var något jag hade svårt att förlika mig med. Men han ville ...
Vi bodde i Gävle och han skulle först flytta till Söderhamn så det funkade ganska bra men sedan blev han förflyttad till Jämtland och då dog vårat förhållande.
Därefter har jag bara haft sex med mitt ex som var fem år äldre
Så även om mitt ex var fem år äldre så var mannen/killen jag hade min första erfarenhet med 7 år äldre.
Vem var egentligen min äldsta?
Vill du att spammarna ska vinna ? Då vinner de ju om du och jag ger uppWord @Grottan !!
Ut med stammarna. För var det upphetsande att gå in på denna sidan.
Nu är den tyvärr döende för att framförallt en person förstör ALLT.
Loggade in nu bara för att se hur det går i detta ärendet. Men nu kommer jag inte logga in på länge. Finns ingen anledning längre tyvärr.
Jag blockade nötet!Ditt korkade spån! Fattar du inte ens när någon försöker berätta i all vänlighet att spammare inte gillas här:
Din humor är uppenbarligen baserad på att du ska få all uppmärksamhet och att du ska få berätta om alla dina horor och dina luder som du fått belägra!
Guess what - ingen annan gillar spammare så du och
@Sköntpåtvå kan ta varandra i hand i bilda ett eget forum.
För du och @Sköntpåtvå är bara avtändande för alla oss andra!
Så ta din jävla humor och dra åt helvete!
Om jag vore @Administratören skulle du/ni vara blockade
OT Så är mitt äldsta och yngsta på något konstigt sätt samma person
Jag var elva år och han arton. Vi höll ihop tills han tog värvning och bara det var något jag hade svårt att förlika mig med. Men han ville ...
Vi bodde i Gävle och han skulle först flytta till Söderhamn så det funkade ganska bra men sedan blev han förflyttad till Jämtland och då dog vårat förhållande.
Därefter har jag bara haft sex med mitt ex som var fem år äldre
Så även om mitt ex var fem år äldre så var mannen/killen jag hade min första erfarenhet med 7 år äldre.
Vem var egentligen min äldsta?
Jag blockade nötet!
Jag blockar inte men vill att @Administratören ska blocka så att vi slipper alla som förstörJag blockade nötet!
Vill inte men vi har bara calle, som gör ett underbart jobb. Men som han skrev. Han har inte rättigheter. Stort tack CalleVill du att spammarna ska vinna ? Då vinner de ju om du och jag ger upp