Ditt äldsta/yngre möte?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Å Berit i Vällingby.....försiktig ung dam....första träffen vinterpromenad runt Vällingby....sen fika i Vällingby....sen sa jag att jag måste köpa ett par nya byxor för möte på e.m. så vi gick in på Åhléns eller H/M eller vad d nu var för affär ...skit samma... :) ....gick runt bland byxor och tog med några par. Testade...bad henne hämta annan storlek....under tiden runkade jag upp kuken....så när hon kom tebax stod kuken rätt upp..
BÖNADE o BAD om att -du MÅSTE suga mig :)
Vilket hon faktiskt tog sig mod att göra....sugelisug på min kuk tills säden var på g då drog jag ut den o runkade ut satsen på provrumsgolvet medan hon VERKLIGE IAKTOG mitt sprut :)
Torkade inte upp säden ;)
Nästa möte blev hemma hos henne....knull i mensblodad fitta...kuken var HELRÖD efter sprutet i fittan.
Så det blev gemensam dusch med kyssar :)
Nu skulle den här tråden handla om äldsta/yngsta mötet, inte om hela din sexkarriär. Sen tycker jag som en tidigare kommentar att när det kommer till att köpa sex, då tappar jag lusten. Inget att skryta om att utnyttja stackars kvinnor. De flesta säljer inte sina kroppar för att de gillar det utan för att de är i en situation där de inte ser någon annan lösning...

Punter

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu skulle den här tråden handla om äldsta/yngsta mötet, inte om hela din sexkarriär. Sen tycker jag som en tidigare kommentar att när det kommer till att köpa sex, då tappar jag lusten. Inget att skryta om att utnyttja stackars kvinnor. De flesta säljer inte sina kroppar för att de gillar det utan för att de är i en situation där de inte ser någon annan lösning...
Håller med. Plus att minst 98% är påhittat...

G

Grottan

Gäst
Oh....herreguuuuuud
Ditt korkade spån! Fattar du inte ens när någon försöker berätta i all vänlighet att spammare inte gillas här:

Din humor är uppenbarligen baserad på att du ska få all uppmärksamhet och att du ska få berätta om alla dina horor och dina luder som du fått belägra!

Guess what - ingen annan gillar spammare så du och
@Sköntpåtvå kan ta varandra i hand i bilda ett eget forum.
För du och @Sköntpåtvå är bara avtändande för alla oss andra!
Så ta din jävla humor och dra åt helvete!
Om jag vore @Administratören skulle du/ni vara blockade

OT Så är mitt äldsta och yngsta på något konstigt sätt samma person

Jag var elva år och han arton. Vi höll ihop tills han tog värvning och bara det var något jag hade svårt att förlika mig med. Men han ville ...

Vi bodde i Gävle och han skulle först flytta till Söderhamn så det funkade ganska bra men sedan blev han förflyttad till Jämtland och då dog vårat förhållande.

Därefter har jag bara haft sex med mitt ex som var fem år äldre

Så även om mitt ex var fem år äldre så var mannen/killen jag hade min första erfarenhet med 7 år äldre.
Vem var egentligen min äldsta?

Last edited by a moderator:

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Ditt korkade spån! Fattar du inte ens när någon försöker berätta i all vänlighet att spammare inte gillas här:

Din humor är uppenbarligen baserad på att du ska få all uppmärksamhet och att du ska få berätta om alla dina horor och dina luder som du fått belägra!

Jag var elva år och han arton. Vi höll ihop tills han tog värvning och bara det var något jag hade svårt att förlika mig med. Men han ville ...

Vi bodde i Gävle och han skulle först flytta till Söderhamn så det funkade ganska bra men sedan blev han förflyttad till Jämtland och då dog vårat förhållande.

Så även om mitt ex var fem år äldre så var mannen/killen jag hade min första erfarenhet med 7 år äldre.
Word @Grottan !!
Ut med stammarna. För var det upphetsande att gå in på denna sidan.
Nu är den tyvärr döende för att framförallt en person förstör ALLT.
Loggade in nu bara för att se hur det går i detta ärendet. Men nu kommer jag inte logga in på länge. Finns ingen anledning längre tyvärr.

G

Grottan

Gäst
Word @Grottan !!
Ut med stammarna. För var det upphetsande att gå in på denna sidan.
Nu är den tyvärr döende för att framförallt en person förstör ALLT.
Loggade in nu bara för att se hur det går i detta ärendet. Men nu kommer jag inte logga in på länge. Finns ingen anledning längre tyvärr.
Vill du att spammarna ska vinna ? Då vinner de ju om du och jag ger upp

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man

Jag blockade nötet!

linin

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Jag knullade med en 70-årig gubbe på taboo när jag var 25, vilken pojke jag var, vad knullad jag blev! Sågs tyvärr aldrig igen.

Mitt yngsta möte pågår fortfarande men hon har blivit äldre. När vi började se var hon 24 och jag 38, nu är hon 25 och jag 39. Vilken kvinna till att suga kuk, hon blir nästan besviken om jag inte avslutar i munnen hennes :)
Vi sågs på ett cafe där hon jobbade.

Last edited:

Bokatan

Medlem
Min äldsta är en kvinna som är 72 och det hände alldeles nyligen. Vi är grannar och brukar 11 fika hos varandra några gånger i veckan. Den här gången var det bara vi två och under fikat kom hon in på och undrade hur det var mellan min fru och mig, jag blev lite ställd men sa att det är väl bra men att det kan ju alltid bli bättre. Så vi pratade vidare och från ingenting så sa hon att hon var sugen och undrade om hon fick se mig naken! Det gick snabbt vidare och det slutade med att vi var nakna och hon runkade av mig och jag sprutade upp på mig själv.

Ballensson

Medlem
Kön
Man
Den yngsta gick sista året på gymnasiet, skulle eller hade precis fyllt 19, jag var 44. hon var praktikant på min förra arbetsplats och jag hade personalansvar och träffade alla medarbetare och praktikanter dagligen. Hon var som alla andra och hade roligt i personalgruppen, en kväll vid stängning så var det jag och en medarbetare samt praktikanten som skötte städning och stängning, men den andre medarbetaren behövde sticka ilite tidigare så det blev jag och praktikanten ensamma kvar, vi gjorde allt som hörde till stängning med städning och låsning och stod i städförrådet och hängde in moppar och städgrejer så tog hon plötsligt tag om min kuk undan på byxorna. Hon sa inget och jag tappade helt talförmågan för en sekund, hon vände sig om och drog ner sina leggings och trosor och lutade sig framåt mot en av hyllorna. Jag fick ner mina byxor ganska kvickt kan jag erkänna. Det blev några möten till i städförrådet den våren.

Den äldsta. Va en kvinna i 60 års åldern och jag var ca 17-18. Jag körde runt med flakmoped och levererade färska frallor för att låna pengar till fotbollslaget. Hon öppnade i bara snickarbyxor och bh, hon hade rejält stora bröst och styva bröstvårtor. Hon sa åt mig att vänta i hallen medans hon hämtade pengar. När hon kom tillbaka så hade jag redan blivit lite generad och hon såg det direkt och frågade om jag ville se mer av henne. Jag tror inte jag svarade någon men hon tog av sig behån och tog mina händer och la dom på sina bröst. Sen kände hon på min redan hårda kuk innan hon drog ner mina byxor och. Började runka mig. Jag hade haft flickvänner som jag haft sex med innan så jag var inte helt färsk, men hon både sög av mig och sedan knullade vi på golvet i hallen. Jag levererade frallor dit några ggr till men då var hennes gubbe hemma så det blev bara en gång.

BAS

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Yngsta 17 år yngre hon 28 jag 45 det var en härlig upplevelse! Äldsta 8 år äldre hon 38 och jag 30 det är bland det bästa jag varit med om och vi träffades i ganska många år. Hmm lite för lite sex med stor ålderskillnad åt båda hållen nu för tiden. Det är tändande med åldersskillnad :)

D

Deleted member 65107

Gäst
Den största åldersskillnaden i mitt fall var när jag var 49 och hade sex med en tjej som var 25. Nu är jag 55 och jobbar på att få till det med en 64-årig kvinna.

Toppen