Erat första runkobjekt?

calle34

Aktiv medlem
Brukade runka åt polares morsa stod ofta i fönstret och kollade på henne när om var badrummet . Tror hon såg att jag var kåt på henne för hon sa saker ibland när hon såg jag hade stånd där . Sprutade massor gånger i hennes trosor en gång kom hon precis när jag hade tömt kuken i dom blev väldigt röd i ansiktet men minns inte vad hon sa till mej

Man79

Aktiv medlem
Hade en Amiga 500 när ja va ung och då fick jag tag på en diskett till den där det var ett bildspel på nakna tjejer, både helkropp och närbilder. Hade precis börjat leka med min snopp vid det tillfället så jäklar vad jag runkade till dom bilderna.

Kukbur69

Aktiv medlem
När man var i 10-15års åldern solades det mycket topless,så även kompisars mammor och systrar.Blev en del runkobjekt att runka till.
Vi tillhör förmodligen samma generation för när jag var tonåring så var topless mer regel än undantag på stränderna och även när man hade simning i badhuset på idrotten i skolan.
Jag kan fortfarande framkalla bilderna av 14-åriga Sandras toppiga bröst med bruna vårtgårdar, Päivis ”finskbleka” men perfekta tuttar, Carinas som redan blivit något av hängpattar (men hon var vandringspokalen så det var OK ändå) och Lena, fina Lena. Tjejen som hade allt! Snäll, duktig i skolan, hästtjej, långt blont hår och ögon lika klarblå som havet i Karibien. Med en liten thight kropp och ett leende som hade kunnat få Putin att bli en hundvalp. Underbara bröst och det var hon medveten om..
Vi var tillsammans sommaren efter nian, året var 1984 och vi tog varandras oskuld den sommaren. På sensommaren meddelade mina föräldrar att de hade bestämt sig för att vi skulle flytta, 70 mil bort. Det rann såklart ut i sanden med Lena men jag kan fortfarande tänka på den sommaren som en av de bästa i mitt nu 55-åriga liv.
Jag har fått berättat för mig av bekanta som bor kvar att Lena tyvärr gick ner sig i missbruk och jag vet inte om hon lever idag.

Last edited:

Surahammar

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
Vi tillhör förmodligen samma generation för när jag var tonåring så var topless mer regel än undantag på stränderna och även när man hade simning i badhuset på idrotten i skolan.
Jag kan fortfarande framkalla bilderna av 14-åriga Sandras toppiga bröst med bruna vårtgårdar, Päivis ”finskbleka” men perfekta tuttar, Carinas som redan blivit något av hängpattar (men hon var vandringspokalen så det var OK ändå) och Lena, fina Lena. Tjejen som hade allt! Snäll, duktig i skolan, hästtjej, långt blont hår och ögon lika klarblå som havet i Karibien. Med en liten thight kropp och ett leende som hade kunnat få Putin att bli en hundvalp. Underbara bröst och det var hon medveten om..
Vi var tillsammans sommaren efter nian, året var 1984 och vi tog varandras oskuld den sommaren. På sensommaren meddelade mina föräldrar att de hade bestämt sig för att vi skulle flytta, 70 mil bort. Det rann såklart ut i sanden med Lena men jag kan fortfarande tänka på den sommaren som en av de bästa i mitt nu 55-åriga liv.
Jag har fått berättat för mig av bekanta som bor kvar att Lena tyvärr gick ner sig i missbruk och jag vet inte om hon lever idag.
Mmm, man minns dom kåta finska fjortisarna hemma, dom ställde alltid upp, var så nyfikna på sex

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Är äldre 62år men det var en härlig tid,minns när man fått körkort och kom sig på större stränder.Tjejer och kvinnor var topless och även string började komma.Vi spelade även beach volley med tjejernas bröst hoppandes......DET VAR BÄTTRE FÖR.

Tj58

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tidningarna Piff och Paff (tror de hete så) som man på 60- talet hittade på alla möjliga olika ställen. Sen blev det fibban och Lektyr.

calle34

Aktiv medlem
Brukade stå och runka i fönstret samtidigt som min granne
med sina jättebröst solade solarium . En gång kom hon över för hon var kompis med syrran plötsligt säger hon till syrran att jag står och
kollar på henne runkar . Sen drar upp sin tröja säger att ta dom . jag smekte dom hon ville jag skulle suga på hennes stora bröstvårtor . Men syrran stoppade allt . Efter detta stod jag och runkade varje dag i fönstret . Sen en dag säger hon att jag kunde komma över och låna filmer . Hon
var la
14-15 jag var kanske 12-13 . Gick dit kom i trosor i T-shirt bara tänka på hennes stora bröst . Till slut när jag skulle gå Säger jag suger gärna bröst . Och hon som ingenting bara drar upp sin tröja och trycker ansiktet mot dom . Sen såg jag hon smekte sin andra bröstvårta så jag gick till den samtidigt jag smekte henne andra . Visste knappt vad fitta var men förstår idag att hon stod och
pullade sej till orgasm . För plötanigt skulle jag bara sluta detta hände många gånger men fick aldrig röra fittan men har för mej att hon
runkade mej nån gång .
kom oftast i byxorna ändå . Var skönt suga på hennes bröstvårtor.

Toppen