Vi tillhör förmodligen samma generation för när jag var tonåring så var topless mer regel än undantag på stränderna och även när man hade simning i badhuset på idrotten i skolan.När man var i 10-15års åldern solades det mycket topless,så även kompisars mammor och systrar.Blev en del runkobjekt att runka till.
Mmm, man minns dom kåta finska fjortisarna hemma, dom ställde alltid upp, var så nyfikna på sexVi tillhör förmodligen samma generation för när jag var tonåring så var topless mer regel än undantag på stränderna och även när man hade simning i badhuset på idrotten i skolan.
Jag kan fortfarande framkalla bilderna av 14-åriga Sandras toppiga bröst med bruna vårtgårdar, Päivis ”finskbleka” men perfekta tuttar, Carinas som redan blivit något av hängpattar (men hon var vandringspokalen så det var OK ändå) och Lena, fina Lena. Tjejen som hade allt! Snäll, duktig i skolan, hästtjej, långt blont hår och ögon lika klarblå som havet i Karibien. Med en liten thight kropp och ett leende som hade kunnat få Putin att bli en hundvalp. Underbara bröst och det var hon medveten om..
Vi var tillsammans sommaren efter nian, året var 1984 och vi tog varandras oskuld den sommaren. På sensommaren meddelade mina föräldrar att de hade bestämt sig för att vi skulle flytta, 70 mil bort. Det rann såklart ut i sanden med Lena men jag kan fortfarande tänka på den sommaren som en av de bästa i mitt nu 55-åriga liv.
Jag har fått berättat för mig av bekanta som bor kvar att Lena tyvärr gick ner sig i missbruk och jag vet inte om hon lever idag.
Är äldre 62år men det var en härlig tid,minns när man fått körkort och kom sig på större stränder.Tjejer och kvinnor var topless och även string började komma.Vi spelade även beach volley med tjejernas bröst hoppandes......DET VAR BÄTTRE FÖR.Vi tillhör förmodligen samma generation för när jag var tonåring så var topless mer regel än undantag på stränderna och även när man hade simning i badhuset på idrotten i skolan.
Jag kan fortfarande framkalla bilderna av 14-åriga Sandras toppiga bröst med bruna vårtgårdar, Päivis ”finskbleka” men perfekta tuttar, Carinas som redan blivit något av hängpattar (men hon var vandringspokalen så det var OK ändå) och Lena, fina Lena. Tjejen som hade allt! Snäll, duktig i skolan, hästtjej, långt blont hår och ögon lika klarblå som havet i Karibien. Med en liten thight kropp och ett leende som hade kunnat få Putin att bli en hundvalp. Underbara bröst och det var hon medveten om..
Vi var tillsammans sommaren efter nian, året var 1984 och vi tog varandras oskuld den sommaren. På sensommaren meddelade mina föräldrar att de hade bestämt sig för att vi skulle flytta, 70 mil bort. Det rann såklart ut i sanden med Lena men jag kan fortfarande tänka på den sommaren som en av de bästa i mitt nu 55-åriga liv.
Jag har fått berättat för mig av bekanta som bor kvar att Lena tyvärr gick ner sig i missbruk och jag vet inte om hon lever idag.
Exakt! Min med!Victoria Principal var mitt första objekt. Hade en bild från någon tidning där hon visade lite cleavage.
Jag var 10 år och sov över hos min kompis och fick se hans familj nakna ofta men det var hans mor som fick igång mig första gångenUnder årens lopp har ju runkobjekten kommit och gått, nästan lika ofta som man själv kommit
Men vem var första personen som fick det att styvna rejält?
Mmm härliga minnen man får då …Tidningarna Piff och Paff (tror de hete så) som man på 60- talet hittade på alla möjliga olika ställen. Sen blev det fibban och Lektyr.