19cmKUK
Välbekant medlem
- Ålder
- 53
- Kön
- Man
Många många gånger, speciellt om dessa har varit storbystade. Vilket dom oftast varit.Vänners flickvänner och fruar har jag fantiserat om många gånger.
Last edited:
Många många gånger, speciellt om dessa har varit storbystade. Vilket dom oftast varit.Vänners flickvänner och fruar har jag fantiserat om många gånger.
Men hon kanske hade ett hål som behövde fyllasSenast jag var hos tandläkaren.En vacker kvinna i 30 års åldern och en ännu snyggare tandsköterska.Tyvärr hade jag inga hål.
Hettade det till?Väldigt många blir kära i sin pappa någon gång under tidiga puberteten, så också jag.
Fick kanske byta trosor ett par gånger extra.Hettade det till?
Hade nog fleraMen hon kanske hade ett hål som behövde fyllas
Misstänkte han något?Väldigt många blir kära i sin pappa någon gång under tidiga puberteten, så också jag.
Skulle tro detMisstänkte han något?
Mmm..fick du någon respons från honom?Fick kanske byta trosor ett par gånger extra.
Han tittade nog när han fick möjlighetMmm..fick du någon respons från honom?
Jag är fortfarande kär i min pappa skriv privatVäldigt många blir kära i sin pappa någon gång under tidiga puberteten, så också jag.
Jag med hade något utslag på kuken gick till vårdcentralen och en sjuksköterska skulle smörja på nån salva. Ja var 16 år den ställde sig direktLånat trosor i tvättstugan och sprutat i. Tvättade och lade tillbaka.
Fått stånd hos sjuksköterskan.