Har du blivit så kåt av något du inte borde?

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Var hos tandläkaren häromdagen
Förstår inte hur någon kvinna kan vara sexig i något så "pösigt" som deras kläder, löst sittande byxor
Men spänner över hennes unga rumpa
Tajt topp
Ingen "stilpolis" hade släppt igenom den "uniformen "
När hon lutar sig över en och man känner de fasta brösten mot min kropp
Hennes värme

Tankarna svindla och blev pirrig ....
Hehe nästan man längtar att gå till tandläkaren.., ska iallafall gå om en månad … hoppas jag får uppleva detsamma ;)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Som jag skrev i en annan tråd så är det lite den tiden på månaden. Kontentan var väl att gå och få massage inte var det smartaste. Låg där och fick ryggen uttryckt av en manlig manlig massör, professionell och inte på något sätt påträngande. Jag gick dock igång rejält så det började rinna till. Hade jag inte haft trosorna på mig under handduken hade det nog börjat rinna efter benen. Blev hem en snabbis och en träff med satisfyern innan jag åkte tillbaka till jobbet.
 

Zudden

Välbekant medlem
Kön
Man
Var hos tandläkaren häromdagen
Förstår inte hur någon kvinna kan vara sexig i något så "pösigt" som deras kläder, löst sittande byxor
Men spänner över hennes unga rumpa
Tajt topp
Ingen "stilpolis" hade släppt igenom den "uniformen "
När hon lutar sig över en och man känner de fasta brösten mot min kropp
Hennes värme

Tankarna svindla och blev pirrig ....
Min tandläkare kände jag brösten mot huvudet när hon höll på med mina tänder, blev lättare då gillar inte annars att vara där
 

Zudden

Välbekant medlem
Kön
Man
Som jag skrev i en annan tråd så är det lite den tiden på månaden. Kontentan var väl att gå och få massage inte var det smartaste. Låg där och fick ryggen uttryckt av en manlig manlig massör, professionell och inte på något sätt påträngande. Jag gick dock igång rejält så det började rinna till. Hade jag inte haft trosorna på mig under handduken hade det nog börjat rinna efter benen. Blev hem en snabbis och en träff med satisfyern innan jag åkte tillbaka till jobbet.
Är utbildad och jobbat som massör i flera år och det var inte helt ovanligt att det började lukta kåt våt mus efter en stund
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Också utbildad och har jobbat ett tag som massör. Visst har man uppmärksammat kåtrörelser och lukt av blöt mus :). Men lite jobbigt var flera stycken som verkligen luktade bajs också så det var mest det som fick mig avtänd på jobbet och hela situationen. Nu har jag lite svårt för bajslukt men det är inte så trevligt tycker väl de allra flesta i alla fall?

Härligast är väl att massera kk eller sambo och riktigt kåta upp dem under massagen och sen knulla gött :).
 

Zudden

Välbekant medlem
Kön
Man
Också utbildad och har jobbat ett tag som massör. Visst har man uppmärksammat kåtrörelser och lukt av blöt mus :). Men lite jobbigt var flera stycken som verkligen luktade bajs också så det var mest det som fick mig avtänd på jobbet och hela situationen. Nu har jag lite svårt för bajslukt men det är inte så trevligt tycker väl de allra flesta i alla fall?

Härligast är väl att massera kk eller sambo och riktigt kåta upp dem under massagen och sen knulla gött :).
Hände det med kommer i håg en ung kille han hade torkad skit långt upp på ryggen det var inte så kul
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Också utbildad och har jobbat ett tag som massör. Visst har man uppmärksammat kåtrörelser och lukt av blöt mus :). Men lite jobbigt var flera stycken som verkligen luktade bajs också så det var mest det som fick mig avtänd på jobbet och hela situationen. Nu har jag lite svårt för bajslukt men det är inte så trevligt tycker väl de allra flesta i alla fall?

Härligast är väl att massera kk eller sambo och riktigt kåta upp dem under massagen och sen knulla gött :).

Jag är nog värsta /sämsta kunden för en massör
Somnar typ alltid... kvittar hur himla het den kvinnliga massören är...

Min kvinnliga idrottsmassör brukar lägga en handduk över min rygg och påpeka att hon är färdig och jag "kan ta min tid att vakna.."
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hände det med kommer i håg en ung kille han hade torkad skit långt upp på ryggen det var inte så kul
Också utbildad och har jobbat ett tag som massör. Visst har man uppmärksammat kåtrörelser och lukt av blöt mus :). Men lite jobbigt var flera stycken som verkligen luktade bajs också så det var mest det som fick mig avtänd på jobbet och hela situationen. Nu har jag lite svårt för bajslukt men det är inte så trevligt tycker väl de allra flesta i alla fall?

Härligast är väl att massera kk eller sambo och riktigt kåta upp dem under massagen och sen knulla gött :).
Fattar inte att man inte tar en snabb dusch innan massören? På samma vis som jag borstar tänderna innan tandläkaren. Skulle ju skämmas om man kommer dit och luktar illa.
 
Toppen