Har du blivit så kåt av något du inte borde?

D

Deleted member 72957

Gäst
På massage har man ju oftast fått stånd när man ska vända sig även om man försöker undvika det men hopplöst ibland.
Hur gör ni som är vana att gå på massage, har bokat en tid för min rygg, och tänker att just ett sådant scenario kan hända. Och brukar man ha underkläder på eller av? Är det valfritt, och hur väljer man? Haha jag är en Newbie... :ROFLMAO:
 

Reborn

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Hur gör ni som är vana att gå på massage, har bokat en tid för min rygg, och tänker att just ett sådant scenario kan hända. Och brukar man ha underkläder på eller av? Är det valfritt, och hur väljer man? Haha jag är en Newbie... :ROFLMAO:

Vissa ställen om det är oljemassage, så kan det vara valfritt med underkläder. Men dom läger alltid handduk över rumpa/kön. Dom är enormt proffsiga att komma åt och inte blota något.
Får man stånd, så det inget konstig. Händer mig ofta.
Dom lägger bara över handduken.
Inger mer än så.
 
D

Deleted member 72957

Gäst
Bör ha underkläder på dig och massören är seriös.
Jag googlade på det, vad som är brukligt, inte mycket information om det, men ett ställe, sidan såg seriös ut, gav olika typer av massage, bland annat Svensk klassisk massage, och de skrev att det var valfritt med eller utan underkläder. Men det jag undrar är om de säger det eller om det blir en awkward situation... Jaja jag får se hur det blir helt enkelt... Spännande.
 

WestCoastMan

Välbekant medlem
Blev ofta kåt på min moster från det jag var 13år och fantiserade ofta om henne. Speciellt på sommaren då hon hade klänning med urringning som blottade hennes klyfta mellan tuttarna..eller när jag såg henne i bikini. Runkade ofta och fantiserade om att vi hade sex.
 

Ralph

Medlem
Ålder
68
Kön
Man
Min chef! En bestämd dam som visste vad hon ville! Och hon var en väldigt kåt dam! Kunde smyga in på hennes kontor och smeka henne över kroppen, hon gillade att man smekte varandra i smyg! Hon hade en hårig och vacker fitta, som gärna ville bli penetrerad.
Hon gick ofta i kjol! Fick ett sms att hennes fingrar luktade fitta.
Jag ringde direkt och fick höra när hon smekte sig själv till orgasm.
Den kvinnan saknar jag!
 

Ralph

Medlem
Ålder
68
Kön
Man
En söndag ringde min chef och frågade om jag inte var på väg till Malmö? Och det var jag! Hon berättade att hon hade tid i tvättstugan om en timme , om vi kunde ses då! Fick dra ganska fort, för helt plötsligen hade jag många ärende.
När jag kom fram så fick jag ringa för att komma in. Vi träffades vid tvättstugan där jag fick smyga mig in.
Väl där inne blev det några heta kyssar, men sn började hon att dra ner mina shorts.
Och stånd hade jag sen långt innan. Hon gick ner på knä och tog min kuk i sin mun och suga kunde den kvinnan. Helvete, vad skönt hon gjorde det för mig. Tungan lekte runt mitt ollon och samtidigt runkade hon mig. Fick henna att avsluta annars hade jag kommit i hennes mun. Jag ville smaka på henne! Drog ner hennes byxor och trosor fick se en härlig sött liten hårig fitta. Nu gick jag ner på knä och kysste henne runt fittan. Hon tryckte mitt huvud hårt mot sig och särade på benen, så jag åt att kyssa hennes mus. Hittade hennes klitoris och började slicka och kyssa den. Hon smakade så gott.
Fortsättning kanske! Härligt med minnen!
 

Reborn

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Denna kanske inte så speciell, men ändå lite skön..när man var där och då.

Häromdagen så var jag in i en sexshop, dags för lite ny utrustning och leksaker.
Jag ska redan nu tillägga, detta är en mycket fräsch och seriös sexshop och med otroligt lättsam och trevlig personal, nästan lika naturligt som handla på Ica.

Som alltid på sommaren så har jag sällan kalsonger.
Så jag går runt och kollar och funderar lite, tankarna svävar iväg lite och fantasierna skenar.
Så när jag står där, med ena handen i fickan och pillar på min hårda kuk.
Då kommer det in ett yngre par, såklart har killen fått tag i en galet söt tjej, sexiga former. Nästan lite för bra för att man tror man ska träffa på en sån tjej i en sexshop.
Man såg att hon var lite obekväm, kanske första gången i sexshop.
Jag ser att hon kollar ner mellan mina ben, jag har hunnit ta ut handen ur fickan, men nu syns ju rätt tydligt att jag har stånd. Hon kollar upp på mig igen, så jag ger henne ett leende och hon ler tillbaka. Sen försvinner dom in och kollar på kläder.
Jag kollar vidare bland div saker, då kommer tjejen som jobbar där, väldigt alldaglig och trevlig.
Jag har fortfarande stånd, vilket hon uppmärksammar. Hon ler mot mig, frågar vad jag söker.
Får lite hjälp och finner det jag vill ha.
Jag betalar och hon ler igen, ser ner mellan ben..tittar upp och önskar mig en skön sommar och härliga stunder.

Otroligt skön shoppingtur, men ännu skönare på kvällen.

Nu är det semester, hoppas på flera härliga äventyr och upplevelser
 
D

Deleted member 73355

Gäst
Idag, sitter och äter middag med familjen och grabben har sin 23-åriga flickvän där som sitter och äter, hon har en sån härlig klyfta, kunde knappt släppa blicken därifrån, så efter middagen gick jag och tog en dusch, samtidigt så var jag tvungen att lätta på trycket… otroligt skön dusch blev det
 

LordEldritch

Välbekant medlem
Kön
Man
Idag, sitter och äter middag med familjen och grabben har sin 23-åriga flickvän där som sitter och äter, hon har en sån härlig klyfta, kunde knappt släppa blicken därifrån, så efter middagen gick jag och tog en dusch, samtidigt så var jag tvungen att lätta på trycket… otroligt skön dusch blev det
Idag. Solig och riktigt varm dag. Min gamla mamma kom på lunch.Jag måste erkänna att hon fortfarande har en vacker solbränd urringning förstärkt av våtdroppar
 

LordEldritch

Välbekant medlem
Kön
Man
Idag, sitter och äter middag med familjen och grabben har sin 23-åriga flickvän där som sitter och äter, hon har en sån härlig klyfta, kunde knappt släppa blicken därifrån, så efter middagen gick jag och tog en dusch, samtidigt så var jag tvungen att lätta på trycket… otroligt skön dusch blev det
Trekant i solen? ;)
 

JLoob

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Pinsamma tillfällen - Med min mamma i bastun när jag var 13. När jag dansade tryckare med klassens snyggaste tjej, också i samma ålder. I vuxen ålder har jag aldrig skämts för mitt stånd, snarare gjort andra generade då dom sett, typ grannfrun.
 
Toppen