D
Deleted member 72491
Gäst
MmMm hon ligger fortfarande och njuter av blickarna
MmMm hon ligger fortfarande och njuter av blickarna
Hur gör ni som är vana att gå på massage, har bokat en tid för min rygg, och tänker att just ett sådant scenario kan hända. Och brukar man ha underkläder på eller av? Är det valfritt, och hur väljer man? Haha jag är en Newbie...På massage har man ju oftast fått stånd när man ska vända sig även om man försöker undvika det men hopplöst ibland.
Bör ha underkläder på dig och massören är seriös.Hur gör ni som är vana att gå på massage, har bokat en tid för min rygg, och tänker att just ett sådant scenario kan hända. Och brukar man ha underkläder på eller av? Är det valfritt, och hur väljer man? Haha jag är en Newbie...
Hur gör ni som är vana att gå på massage, har bokat en tid för min rygg, och tänker att just ett sådant scenario kan hända. Och brukar man ha underkläder på eller av? Är det valfritt, och hur väljer man? Haha jag är en Newbie...
Vad är det för oseriöst om man får välja om man vill vara naken eller ha kläder på?Bör ha underkläder på dig och massören är seriös.
Sådana saker kan vara farligt trevligaen av mina vänners 19 åriga dotter ^^
Jag googlade på det, vad som är brukligt, inte mycket information om det, men ett ställe, sidan såg seriös ut, gav olika typer av massage, bland annat Svensk klassisk massage, och de skrev att det var valfritt med eller utan underkläder. Men det jag undrar är om de säger det eller om det blir en awkward situation... Jaja jag får se hur det blir helt enkelt... Spännande.Bör ha underkläder på dig och massören är seriös.
hon ville ju att du skulle slicka hennes kåtvarma fittaHaha ja jag gick framför henne då särade hon på benen så det syntes riktigt, blev så kåt
Idag. Solig och riktigt varm dag. Min gamla mamma kom på lunch.Jag måste erkänna att hon fortfarande har en vacker solbränd urringning förstärkt av våtdropparIdag, sitter och äter middag med familjen och grabben har sin 23-åriga flickvän där som sitter och äter, hon har en sån härlig klyfta, kunde knappt släppa blicken därifrån, så efter middagen gick jag och tog en dusch, samtidigt så var jag tvungen att lätta på trycket… otroligt skön dusch blev det
Trekant i solen?Idag, sitter och äter middag med familjen och grabben har sin 23-åriga flickvän där som sitter och äter, hon har en sån härlig klyfta, kunde knappt släppa blicken därifrån, så efter middagen gick jag och tog en dusch, samtidigt så var jag tvungen att lätta på trycket… otroligt skön dusch blev det
Såg hon att du blev hård?Pinsamma tillfällen - Med min mamma i bastun när jag var 13. När jag dansade tryckare med klassens snyggaste tjej, också i samma ålder. I vuxen ålder har jag aldrig skämts för mitt stånd, snarare gjort andra generade då dom sett, typ grannfrun.