Gillar också edging. Blir sånn djäkla utlösning när det väl går...Har runkat ihop med andra killar många gånger och älskar det. Har blivit flertal ggr på både nakenbad, porrbios eller hemma i soffan till go porr. Det bästa är att köra riktigt länge tillsammans med mycket edging där man ligger på gränsen länge.
Runkar med en kompis, vi träffas och har det skönt...
Brukar runka varandra,jag är sugen på att ta hans säd i munnen......
Håller helt med dig, jag skulle inte vilja hålla på och kyssas med killar, men om kemin stämmer så har jag inga problem med att runka och suga kukar, av någon anledning så tycker jag att det är mindre ''äckligt''. Konstigt eller?? Det tycker inte jag.
Jag är precis som du men tycker det är svårt att hitta polare som e så bi-light som mig. Blir oftast frågor om mer än gott runk tyvärrJag är ''Hetero''(?), kan uppstå ett visst ifrågasättande om detta när jag skriver att jag har runkat åt andra killar och även själv blivit runkad av andra killar, har även sugit och blivit avsugen med killar. Det är en speciell känsla att runka en annan killes styva kuk tills den sprutar.
Ja det är ju tyvärr så, men jag kan tänka mig att suga också med ''väldigt'' rätt person.Jag är precis som du men tycker det är svårt att hitta polare som e så bi-light som mig. Blir oftast frågor om mer än gott runk tyvärr
InstämmerJa det är ju tyvärr så, men jag kan tänka mig att suga också med ''väldigt'' rätt person.