Kåtsmurfen
Aktiv medlem
- Kön
- Man
Åldern är bara en siffra på ett papper. Så länge fittan savar och kvinnan kan sin sak så.... 18- =>
Underbar läsning, även om jag vet att "det" aldrig skulle hända så det du skrev gav mig ändå en anledning att slita vidare här på jorden...När jag bara tänker på en ålder och föreställer mig vem som helst i den åldern så är nog 55-60 max. Men när jag börjar tänka på alla hunkar inom både musik och filmbranschen som är över 70 så inser jag att jag nog kan "tänka" mig att ha sex med den som själv är kapabel att ta sig till sängen - avsett ålder
Toy_boy skrev en tråd där han frågade om hur ungt man kunde tänka sig att ha sex med. Då undrar ju jag direkt - hur gammal man/kvinna kan du tänka dig att ha sex med? Och då pratar vi bara ålder just nu utan att ha träffat personen, för alla vet ju att det kan hända att man möter just Den Personen som gör att man hoppar över sina skrupler och principer.
Så.... Hur gammal är du själv, och hur gammal man/kvinna kan du tänka dig att ligga med?
Haft sex med personer över 60 år?! Du är ju bara 32! HahahahaÄr 32, har haft sex med personer över 60 år, så gränsen går väl vid 70 då, men ska då tillägga, att jag ej vill ha förhållande med nån över 60, har dock haft förhållande med en man som är 20 år äldre än mig.
Haft sex med personer över 60 år?! Du är ju bara 32! Hahahaha