Härligt. Ju större "åldersspann" ju fler spännande möten. Ibland har jag blivit förvånad över att jag blivit sexuellt attraherad av en "så gammal person". Samtidigt har jag blivit glad över den erotiska upplevelsen.Har inga bestämda gränser. Det heror helt på personen. Den äldsta man jag haft var 58 och den äldsta kvinnan 63. Det var under tiden jag var mellan 18 och 24. Min sambo sedan snart 10 år är tolv år äldre än vad jag är.
Härligt att hon tar till vara på glädjen med sex.Den äldsta jag varit med är 75år ,hon är väldigt sexuellt aktiv...
Hon både suger o sväljer satsen... Hon får orgasm väldigt lätt och det har hänt att det blir en golden shower några gånger..
Väldigt trång men det avhjälps med glidmedel o härlig känsla pumpa henne full med sperma...
när jag var 22 var jag på hett hotell i Sundsvall när jag träffade en kvinna som var ute med sina kolleger pensionsfestNär jag va 18-20 knulla jag 45 åring fortsatte sedan knulla äldre. Äldsta va väl 52 jag 21. Är nu 27 skulle lätt kunna tänka mig en pervers tant uppemot 60-65
Ålder har mycket med kultur att göra. Jag bor till största del i USA och på bög-apparna Scruff eller Growlr finns där många män (björnar) som är över 60-strecket men som är virila och sexiga som fan. Sen kommer man tillbaka till Sverige och ser den Svenska motsvarigheten. De ser ut som trötta gamla farbröder i gungstol. Inte ett uns av virilitet kvar. Jag fattar inte riktigt vad det beror på.
Ålder är ett nummer, men när man är över 40 får man kolla upp sina testostron-nivåer och ta hand om sig lite bättre. Annars sjunker man ihop.
Är 26 år och skulle kunna gå som högst till en man som är 50 år (det har jag dock fått varit med om, det var fantastiskt).
var du 26 när det hände ?
oki, men max åldern är 50 fortfarande?Nej jag var 23 då.
oki, men max åldern är 50 fortfarande?
aldrig försentJa eller hade säkert med äldre också om jag fick chansen. Nu är det dock lite försent när man är i ett stadigt förhållande haha.