Kvinna_93
Aktiv medlem
- Kön
- Kvinna
aldrig försent
Haha jo för min del. Gifter mig i augusti och är trogen partner så
aldrig försent
Men vem vet..ni kanske vill leka med flera nån gång?Haha jo för min del. Gifter mig i augusti och är trogen partner så
Kämpa JohanMen vem vet..ni kanske vill leka med flera nån gång?
Skrattar gott!!Kämpa Johan
Men vem vet..ni kanske vill leka med flera nån gång?
Eftersom jag bara är en hobbysexolog vet jag inte hur mycket det är värt men om man låter bli att fundera så mycket på ålder blir det roligareSvårt att säga nåt om max min ålder klickar det så klickar det några år upp å några år ned..
Suck, det finns så mycket egoism i världen...Haha en dag kanske i framtiden men tror knappast det då karln är mycket bestämd att han inte ska dela mig med någon.
Suck, det finns så mycket egoism i världen...
En utdöende rasEller så finns det män som inte vill dela med sig sin kvinna till andra män. Finns såna kvar
En utdöende ras
Vilken tur att jag fick en av dem då
Klart att man delar med sig om damen vill!Eller så finns det män som inte vill dela med sig sin kvinna till andra män. Finns såna kvar
Som sann "snuskolog" håller jag med!Eftersom jag bara är en hobbysexolog vet jag inte hur mycket det är värt men om man låter bli att fundera så mycket på ålder blir det roligare
Eller så finns det män som inte vill dela med sig sin kvinna till andra män. Finns såna kvar
Kämpa Johan
ha ha... det beror på....hur mycket måste man kämpa för att få smaka på din fitta??