Har många härliga minnen från uppväxten, har sett och framförallt hört mina föräldrar ha sex en hel del.
Dom hade ett aktivt sexliv och mitt första minne är jag runt 8 år.
Ett minne av många är jag 14 och mamma och pappa hade hyrt en stuga i Bohuslän under en vecka på sommaren. Stugan bestod av ett sovrum och ett allrum/tv-rum med en gästsäng där jag sov.
Första natten vaknade jag av att deras säng knarrade och hörde då även mammas stön. Jag smög fram till deras rum där dörren stod lite på glänt, såg mamma ligga på rygg med benen i luften med pappa ovanpå och hans rumpa som gick upp och ned och hörde nu mammas stön än tydligare.
Jag blev så upphetsad av att se dom knulla.. efter en stund ökade pappa takten och stönade och jag förstod att han kom och sen la han sig bredvid mamma, jag smög tillbaka till sängen, efter en kort stund kom mamma ut naken från deras rum och gick till toaletten..
Dom knullade i stort sett varje natt den veckan..
Ett av många sköna minne, jag har haft många sköna runkstunder när dom knullade både när jag hört dom från deras sovrum bredvid mitt och på andra ställen och även alla gånger jag tjuvkikat..