ManyaNovio
Välbekant medlem
Hetrooskulden med min fru. Med en man när jag var 18, den storyn håller jag på skriva ner så kanske den kommer här. Inte riktigt frivilligt men efteråt helt okej.
Avbrutna samlag blev det gott om för min del till en början....Minns första knullet, vi var bägge 14, låg lite avsides på en liten badstrand hemma med en filt över oss, fick dra ur kuken nästan direkt och sprutade mellan hennes ben på filten.
Kan inte varit något vidare i vinterkylan och att dessutom dra av en massa tjocka vinterkläder för att kunna komma till. Att du lyckades behålla ståndet i kylan är en bedrift i sig....Min far träffade en ny kvinna när jag var 9 år, hon har en dotter som är jämnårig med mig.
Vi började snart experimentera med varandra, när vi var 13 år var vi ute sent och lekte i snön, vi började hångla och blev kåta, jag lyfte upp henne och vi hade sex mot väggen på ett ödehus i närheten.
Inget dåligt sätt att bli av med oskulden på när jag tänker efter! Har alltid varit stark så det var inga problem att orka, minns den overkligt sköna känslan .
Ingen av oss kom, men vi höll på kanske en kvart.
Utgå inte från dig själv hela tidenKan inte varit något vidare i vinterkylan och att dessutom dra av en massa tjocka vinterkläder för att kunna komma till. Att du lyckades behålla ståndet i kylan är en bedrift i sig....
Du ska alltid verka kritisera andraKan inte varit något vidare i vinterkylan och att dessutom dra av en massa tjocka vinterkläder för att kunna komma till. Att du lyckades behålla ståndet i kylan är en bedrift i sig....
Japp! Det är min uppgift här i livet. Vem ska annars göra det? Om man inte läser alla historier (uppdiktade, delvis sanna eller helt sanna) med det kritiska ögat så går man ju på det mesta. Jag läser med verklighetens ögon och i just denna historien, att som 13-åring hångla upp en lekkamrat och knulla henne mot en vägg, så förstår alla som varit med en tid i livet att så enkelt är det inte. Inte med tjocka vinterkläder som ska av i kylan och alla män vet att snoppen gärna drar in sig när det är kallt.Du ska alltid verka kritisera andra
En olycklig provokatör är vad du är..Japp! Det är min uppgift här i livet. Vem ska annars göra det? Om man inte läser alla historier (uppdiktade, delvis sanna eller helt sanna) med det kritiska ögat så går man ju på det mesta. Jag läser med verklighetens ögon och i just denna historien, att som 13-åring hångla upp en lekkamrat och knulla henne mot en vägg, så förstår alla som varit med en tid i livet att så enkelt är det inte. Inte med tjocka vinterkläder som ska av i kylan och alla män vet att snoppen gärna drar in sig när det är kallt.
Ni får gärna kalla mig kritiker, men som sagt, nån måste ju ta av mössan från ögonen och belysa det onaturliga när det förekommer....
Ja. Du har helt rätt!En olycklig provokatör är vad du är..
Hade gärna velat höra om det då när du var 14förlorade oskulden till en kille när jag var 14
Akta er så inte Kenny601 kommer och säger att det är en lögn. Ville bara säga detHade gärna velat höra om det då när du var 14
Det skulle jag vilja höra mer omJag var nyss fyllda 13 år och gjorde det med min brorsa...
Samma härDet skulle jag vilja höra mer om