Offentlig onani är härligt - tänder du på att onanera på udda platser?

Kåta Janne

Aktiv medlem
Kön
Man
Gillar att runka när andra ser på. Ibland så kör jag till någon rastplats här i närheten. Sätter mig med mobilen i handen och runkar. man ser ganska tydligt om det är flera där i samma avseende men ofta är de ganska fega brukar sätta mig utanför bilen och smeka kuken utanpå byxorna för att sedan stoppa handen i byxorna efter en stund går det inte längre utan att kuken åker fram och jag runkar helt vilt med byxorna neddragna kommer så skönt när jag vet att andra sitter i sina bilar och kollar på.
På sommaren blir det på nakenbad, smygsmeker kuken lite så den blir lite halvhård kollar om någon annan gör det samma och det händer nästan alltid då är det skönt att runka upp kuken till fullt stånd kolla in den andra killens kuk vi flyttar oss lite närmare och sprutar tillsammans. Gillar att se på när killar sprutar, Skulle bra gärna suga lite men är lite feg behöver vara säker sex för det. men kollar efter en kompis i samma situation som jag, gift och har barn å hela köret. Längtar mycket efter att suga kuk och testa att svälja.

Bokatan

Aktiv medlem
Gillar att runka när andra ser på. Ibland så kör jag till någon rastplats här i närheten. Sätter mig med mobilen i handen och runkar. man ser ganska tydligt om det är flera där i samma avseende men ofta är de ganska fega brukar sätta mig utanför bilen och smeka kuken utanpå byxorna för att sedan stoppa handen i byxorna efter en stund går det inte längre utan att kuken åker fram och jag runkar helt vilt med byxorna neddragna kommer så skönt när jag vet att andra sitter i sina bilar och kollar på.
På sommaren blir det på nakenbad, smygsmeker kuken lite så den blir lite halvhård kollar om någon annan gör det samma och det händer nästan alltid då är det skönt att runka upp kuken till fullt stånd kolla in den andra killens kuk vi flyttar oss lite närmare och sprutar tillsammans. Gillar att se på när killar sprutar, Skulle bra gärna suga lite men är lite feg behöver vara säker sex för det. men kollar efter en kompis i samma situation som jag, gift och har barn å hela köret. Längtar mycket efter att suga kuk och testa att svälja.
Jag har också testat att runka på rastplats. Gjorde det nyligen på röstesjön rastplats, en lastbilschaffis såg på och runkade med men vågade/ville inte komma närmare. Men det var ett skönt sprut.

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
68
Kön
Man
Ni äldre bs män som finns i regionen Uppsala - Västerås - Strängnäs och som gillar att runka i bilen denna årstid får gärna höra av er. Vardagar dagtid eller kvällstid och har ni damunderkläder på er så är det ett plus. Men de ska vara hela, rena och passa bra.

PeterHbg01

Aktiv medlem
Ålder
59
Kön
Man
Åker bil fr Gbg till Helsingborg senare idag. Runkar gärna på nån rastplats eller liknande. Någon som kan tipsa?

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
På söndag så ska jag ut och åka en del, så undrar om någon har tips på bra rastplatser utmed E4 mellan typ Gävle och Norrköping där det händer roliga saker för en som gillar att runka i det fria ihop med någon trevlig. :)

Kentha74

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
På söndag så ska jag ut och åka en del, så undrar om någon har tips på bra rastplatser utmed E4 mellan typ Gävle och Norrköping där det händer roliga saker för en som gillar att runka i det fria ihop med någon trevlig. :)

Hade du åkt omvänt så är ju Mora Stenar mellan Knivsta och Uppsala en rastplats som det händer en hel del trevligt på! Åt den riktning du pratar om finns det oxå en del men där kan jag inte namnen på rastplatserna. Hittar du så dela gärna här. Tror det ska finnas en tråd i ämnet här på forumet, med karta och allt! Fyll på där iså fall

Talisman64

Medlem
Kön
Man
Så skönt att runka kuken och kåta män står och tittar på. Har hänt att två-tre män har kommit fram och tagit ut sina kukar för runka ihop.Oftast brukar jag gå ner på knä och suger kuskarna tills de lägger sperman på mitt ansikte och bröst, så otroligt skön känsla !!

Toppen