Onanera när du pratar i telefon

D

Deleted member 71824

Gäst
Finns det fler än jag, som ibland börjar runka när jag pratar med någon vän i telefon?
Helt utan att dom vet det, man avslöjar sig alltså inte.

Tycker det är riktigt nice ibland, när man snackar med någon tjejkompis eller något ex.

Någon gång, så har jag sagt jag runkar på deras fråga, vad jag gör.
Men ingen har trott mig, eller ivf har dom bara skrattat bort det.

Grymt sexigt o få orgasm, när man samtidigt ska ha vanligt samtal, men så upphetsande.

Ni som gjort det, vilka har ni pratat med o onanerat samtidigt?
flera gånger när jag pratat med banken eller försäkrings kassan en gång kom jag så hårt att jag bara släppte telefonen å stönade . var konstigt stämmning sen

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jo har väl hänt nämnde det för en kvinna jag talade med, hon svara bara snabbt att hon också onanerade varje dag men inte just nu.

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Det hände förra veckan. Jobbade hemifrån under efm. Satt där framför datorn och gjorde lite jobb. Kände att kåtheten drog tag i mig. Startade upp min egna dator och började titta på lite porr. Hoppade ur mina byxor och kalsonger. Hade runkat en stund när det ringer på min arb telefon. Svarar och där i andra ändan är det en kvinnlig kollega som behöver lite hjälp. Kan säga att det är inte lätt att koncentrera sig på jobbet samtidigt som porren går i andra datorn,och samtidigt vill man runka kuken. Vid ett tillfälle så kom det ur mig. Åh fan vad härligt hon!! Vad är härligt frågar kollegan? Att jag hittade det du behöver så fort. Får väll se om det blir någon reaktion på detta. Lite spännande var det allt

Last edited:
D

Deleted member 71824

Gäst
när jag pratar med mitt ex brukar jag runka min kuk efter stund att jag runkar . säge r bara sluta när vi pratar men jag fortsätter alltid brukar stöna mer säga jag kommer komma nu jag kommer ååå vad jag sprutar . tror hon blir faktiskt. brukar säga jag tänker på första gången jag tog henne i analen . hennes fitta sprutade flera gånger . det nog lite jobbigt för henne att höra . helst när jag bara säger jag älskar knulla din rumpa när din fitta bara sprutar

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det har man gjort många gånger, fått ett av mina största sprut någonsin genom telefon

MikeGbg

Välbekant medlem
Jag runkar ofta när jag pratar med mitt ex. Försöker inte dölja det med inte göra det alltför tydligt, tror hon vet…

Bgbg

Aktiv medlem
Ålder
58
Kön
Man
Så otroligt sexigt, för mig blir det ofta FaceTime. Vanligt samtal ger ju inte samma inlevelse i samtalet.
Så går ofta runt hemma o FaceTime med folk.
Så ibland onanerar jag medveten när jag FaceTimear ibland har jag vänner som dag

Men Josefine för helvete :) …haha..o det slutar ofta med vi gör det ihop.
Tydligen är jag bra på få folk kåta:)
Mmm det är du :)

AndLargbg

Välbekant medlem
Jodå händer nog lite då och då man småpillar på kuken.
Men annars har jag 2 andra tillfällen då jag verkligen runkar när jag ringer.
Det är delvis om jag ringer til nån affär och frågar om lite trosor samt om jag som kille kan prova dom. Eller s har det hänt jag ringt nån linje om sexmissbruk därjag runkar samtidigt som dom frågar vad problemet är :)

MikeGbg

Välbekant medlem
Jag pratade med mitt ex förra vecka i telefon. Vi kom in på tiden vi hade tillsammans, jag vet att hon fortfarande har känslor kvar för mig. Efter en stund kom vi in på varför vi gled isär och hon berättade om alla fina stoder vi hade haft ihop, mysiga middagar och andra fina stunder där vi hjälptes åt på ett fint sätt. Hon sa att hon saknade den tiden vi haft tillsammans. Jag lyssnade mest och tänkte tillbaka, men mina tankar var inte inne på samma spår, jag tänkte med på de gånger vi hade det skönt tillsammans. Jag styrde över samtalet till varför man glider isär och sa att när man inte vårdar och tappar vuxen partid tillsammans så dör förhållandet. Jag satt och masserade min kuk utanpå byxorna och blev riktigt hård. Tänkte tillbaka på framförallt när hon låg på sängen på rygg och jag gick med och slickade hennes håriga våta fitta. Hon höll alltid hårt i mina båda händer och lät mig skicka henne medan hon spände sin kropp och nöp hårt i mina händer. Jag blev kåt och öppnade byxorna och tag fram kuken som var hård och alldeles våt av all försats som flödat ut. Jag tog ett bra tag om kuken och började dra förhuden fram och tillbaka, det kändes skönt att runka och samtidigt höra hennes röst. Jag ökade takten och ni vet med en massa försats så kluckar det rätt bra när man runkar, men var så kåt så att jag inte brydde mig om det. Var inte lätt att parata så jag lyssnade mest och svarade bara med korta fraser. Efter en stund frågade hon - vad gör du nu?
Jag slutade att runka direkt och sa ingenting…hon svarade tillbaka -Okej…
Jag frågade varför hon undrade och hon svarade - jag tyckte jag hörde något konstigt ljud i bakgrunden…
Jag varade nej inget speciellt…
Vi fortsatte att prata och jag började runka igen, var så kåt. Ni vet när man är så där nära att komma så man runkar lite och så stoppar man och låter det sjunka tillbaka och så runkar man igen.
Efter en stund så sa hon igen nu låter det så där igen, ett upprepande ljud i bakgrunden. Jag slutade direkt och hon sa nu försvann det. - Det är du, du hör något sa hon.
Jag svarade, nej det är ingenting…men ändrade mig och så - okej det är jag, det du hör är ljudet när jag runkar, jag blev kåt när vi pratade och jag sitter och runkar och tänker på dig.
Hon sa - Sluta du skojar…
Nä jag är stenhård och runkar nu, lyssna nu sa jag och höll telefonen nära kuken och runkade.
Då sa hon - Sluta, allvarligt talat, det är ju perverst.
Vadå perverst - det är ju skönt sa jag, är nära att komma nu. Tänker på dig när jag gick ner och slickade din sköna mus.
Sluta du är ju äcklig sa hon…
Svarade blir inte du kåt ibland.
Hon sa, nej och det har inte du med att göra heller.
Jag fortsatte att runka och kände att jag inte kunde hålla tillbaka längre utan stönade högt och sa jag kommer nu…
Du är ju sjuk sa hon.
Svarade att det var en ordentlig sats hon hjälp till att bygga upp och att det var skönt att höra hennes röst och runka och till slut komma.
Blev ett ganska kort slut på samtalet och jag vet vad jag skall göra nästa gång vi partar i telefon.

D

Deleted member 70601

Gäst
Jag pratade med mitt ex förra vecka i telefon. Vi kom in på tiden vi hade tillsammans, jag vet att hon fortfarande har känslor kvar för mig. Efter en stund kom vi in på varför vi gled isär och hon berättade om alla fina stoder vi hade haft ihop, mysiga middagar och andra fina stunder där vi hjälptes åt på ett fint sätt. Hon sa att hon saknade den tiden vi haft tillsammans. Jag lyssnade mest och tänkte tillbaka, men mina tankar var inte inne på samma spår, jag tänkte med på de gånger vi hade det skönt tillsammans. Jag styrde över samtalet till varför man glider isär och sa att när man inte vårdar och tappar vuxen partid tillsammans så dör förhållandet. Jag satt och masserade min kuk utanpå byxorna och blev riktigt hård. Tänkte tillbaka på framförallt när hon låg på sängen på rygg och jag gick med och slickade hennes håriga våta fitta. Hon höll alltid hårt i mina båda händer och lät mig skicka henne medan hon spände sin kropp och nöp hårt i mina händer. Jag blev kåt och öppnade byxorna och tag fram kuken som var hård och alldeles våt av all försats som flödat ut. Jag tog ett bra tag om kuken och började dra förhuden fram och tillbaka, det kändes skönt att runka och samtidigt höra hennes röst. Jag ökade takten och ni vet med en massa försats så kluckar det rätt bra när man runkar, men var så kåt så att jag inte brydde mig om det. Var inte lätt att parata så jag lyssnade mest och svarade bara med korta fraser. Efter en stund frågade hon - vad gör du nu?
Jag slutade att runka direkt och sa ingenting…hon svarade tillbaka -Okej…
Jag frågade varför hon undrade och hon svarade - jag tyckte jag hörde något konstigt ljud i bakgrunden…
Jag varade nej inget speciellt…
Vi fortsatte att prata och jag började runka igen, var så kåt. Ni vet när man är så där nära att komma så man runkar lite och så stoppar man och låter det sjunka tillbaka och så runkar man igen.
Efter en stund så sa hon igen nu låter det så där igen, ett upprepande ljud i bakgrunden. Jag slutade direkt och hon sa nu försvann det. - Det är du, du hör något sa hon.
Jag svarade, nej det är ingenting…men ändrade mig och så - okej det är jag, det du hör är ljudet när jag runkar, jag blev kåt när vi pratade och jag sitter och runkar och tänker på dig.
Hon sa - Sluta du skojar…
Nä jag är stenhård och runkar nu, lyssna nu sa jag och höll telefonen nära kuken och runkade.
Då sa hon - Sluta, allvarligt talat, det är ju perverst.
Vadå perverst - det är ju skönt sa jag, är nära att komma nu. Tänker på dig när jag gick ner och slickade din sköna mus.
Sluta du är ju äcklig sa hon…
Svarade blir inte du kåt ibland.
Hon sa, nej och det har inte du med att göra heller.
Jag fortsatte att runka och kände att jag inte kunde hålla tillbaka längre utan stönade högt och sa jag kommer nu…
Du är ju sjuk sa hon.
Svarade att det var en ordentlig sats hon hjälp till att bygga upp och att det var skönt att höra hennes röst och runka och till slut komma.
Blev ett ganska kort slut på samtalet och jag vet vad jag skall göra nästa gång vi partar i telefon.
Låter inte som du borde prata i telefon med henne alls, med tanke på att hon bad dig sluta och gjorde klart att du inte har med hennes sexliv att göra.

Bgbg

Aktiv medlem
Ålder
58
Kön
Man
Låter inte som du borde prata i telefon med henne alls, med tanke på att hon bad dig sluta och gjorde klart att du inte har med hennes sexliv att göra.
…. Men hon slutade inte! väldigt lätt för henne att bara lägga på……..lever du i verkligheten alls eller skyddad verkstag…..Vad är det du försöker säga Magistern ? :) Mike ville bara skriva av sig! Var inte så präktig! Vi är alla här för att dela kåthet…. även du! Denna sight är inge familje liv…. :)

D

Deleted member 70601

Gäst
…. Men hon slutade inte! väldigt lätt för henne att bara lägga på……..lever du i verkligheten alls eller skyddad verkstag…..Vad är det du försöker säga Magistern ? :) Mike ville bara skriva av sig! Var inte så präktig! Vi är alla här för att dela kåthet…. även du! Denna sight är inge familje liv…. :)
Hon bad honom minst två gånger att sluta och han slutade inte. Tycker inte det finns så mycket att diskutera därefter.

Kåthet ska bara delas med folk som vill det. Det var väldigt tydligt av hans beskrivning att hon inte uppskattade vad han höll på med.

Toppen