Onani-utmaning: Death my cumming

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
7e sessionen som JM skrev:

2 på morgon tillsammans
Dusch efter lunchträningen och råkade få 3 till med fingrarna. Hade lovat att köra tillsammans med JM så hjälpte honom med munnen, händerba och en strap-on... blev kåt igen och tog en 4e efter han fått sina 3. Tog ett tag...

Så sammanlagt är det nu 6 st. Har 1 kvar ikväll. Borde vara piece of cake. JM har 2 kvar, men det var verkligen segt för hans 5e, får se om jag kan hjälpa honom nå 7. Dock tror jag 8 blir svårt. Men klarar han 7 ska jag göra så gott jag kan för att få honom till 8a.
Jag tror jag får problem att genomföra session 6. Jag har inte den hjälpen av frun som ni har av varandra. Så jag får problem med att få ihop tiden över dagen så jag kan runka. Det ser ut att inte bli tillfälle då jag har tid till förfogande förrän efter påskhelgen, och så länge vill jag inte vänta med sex.... Får se om jag kan räkna ut hur jag ska få till det, annars får jag kasta in kallingarna och ge upp...

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är kvar i matchen!!

Onani med Harley efter middagen, porr på tvn men det tog ett bra tag att komma. Fick använda en hel del glidmedel och olja för jag börjar vara väldigt känslig och nästan som skavsår? Hade då 1 kvar en efter, men den fick jag spara tills senare. Vid 22 sa Harley att det bara var två timmar kvar och hon kunde hjälpa mig i fall jag inte ger upp. Så jag tänkte att jag ger det ett försök. Hon gav mig en rejäl avsugning blött och verkligen använde munnen och halsen, riktigt skönt. Sa åt henne att ställa sig på knä så jag kunde knulla henne bakifrån då jag inte riktigt kunde nå ända fram av avsugningen. Knullade på i rejäl hastighet och var nästan där, men "tappade" orgasmen flera gånger. Till slut sa jag att det nog inte kommer gå, då sa Harley att jag skulle lägga mig ned. Hon tog kuken i munnen och sedan förde hon upp två fingrar i röven. Tryckte på prostatan samtidigt som hon sög hård på kukhuvudet och runkade snabbt med andra handen. Tog runt 20 min sen kom jag i hennes mun, kl var då 2 minuter i tolv, så verkligen på håret.

Så 7 st

Klarar jag 8? Tveksamt för detta var kämpigt...men jag ska inte ge upp innan jag försökt.

D

Deleted member 70236

Gäst
Inte lätt att ta sig tid med allt annat som ska göras,snöskottning osv.Men mellan varven så har det blivit 5 sköna sprut trots att mängden avtar så är känslan nog så skön.Dag 5 avklarad,vi kämpar vidare.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Inte lätt att ta sig tid med allt annat som ska göras,snöskottning osv.Men mellan varven så har det blivit 5 sköna sprut trots att mängden avtar så är känslan nog så skön.Dag 5 avklarad,vi kämpar vidare.
Jag vet inte om jag håller med att känslan är lika skön. Det blir svårare och svårare att få orgasm då kuken känns mer o mer bedövad.... Njuter inte direkt av orgasmerna heller. Men vi är ju olika. Vet inte när jag tidsmässigt ska kunna få till session 6. Ser inte ut att kunna bli förrän efter påskhelgen och så länge vet jag inte om jag klarar att helt vara utan en orgasm...

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Jag vet inte om jag brutit mot spelreglerna nu, men idag på förmiddagen "råkade" jag runka av mig. Min nästa session skulle vara nummer 6, men den har jag inte kunnat genomföra pga tidsbrist och andra förhinder.
Men jag lovar att vid nästa tillfälle som jag kan planera in att kunna runka sex gånger under samma dag, så ska jag göra det. Men det kan hända att det blir en eller annan engångsrunk innan dess...

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Nä jag får slänga in handduken 23:31 och har fått 7 orgasmer, försökte på en 8e men det går bara inte. Allt är bara ömt och även med hjälp av både leksaker och Harley. Inte ens analt har funkat, till och med prostatan känns ön.

Harley har dock fått sina 8a så hon är kvar.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Nä jag får slänga in handduken 23:31 och har fått 7 orgasmer, försökte på en 8e men det går bara inte. Allt är bara ömt och även med hjälp av både leksaker och Harley. Inte ens analt har funkat, till och med prostatan känns ön.

Harley har dock fått sina 8a så hon är kvar.
Åhh! Ni är grymma! Men ni har tur att ni har varandra som pushar och hjälper till. 7 orgasmer för dig och 8 för Harley är en bragd. Jag har "bara" gjort 5 och det ser mörkt ut att klara 6 då jag får svårt att fördela det jämt över dagen. Men jag ska försöka, frågan är bara när det blir. Tar nog en paus i tävlingen och lever ett normalt sexliv tills rätt tillfälle dyker upp...

D

Deleted member 65107

Gäst
Tänk, jag har missat den här tråden. Men jag antar utmaningen. Jag har faktiskt precis onanerat och sprutat, så dag 1 är alltså avklarad för min del.

D

Deleted member 65107

Gäst
Dag 4: På grund av verkligheten fick jag hålla mig ända tills på torsdag...täntke att shit hur skall jag klara fyra stycken idag men började men en mysig på morgonen i sängen med lite smek och porr, nummer två blev efter alla morgonbestyr, lite improviserat vid datorn och satisfyer, åkte till dagens uppgifter med en mysig känsla. Nummer tre blev sen eftermiddag inne på en offentlig toalett *skrattar*, inte så mysigt men otroligt upphetsande att ta av mig jeans trosor och blottade ena bröstet för att twista min nipple samtidigt för att hjälpa till, det blev en "tyst" orgasm där jag nog pep och skakade något mest för att hålla inne. Sen på kvällen blev det min stora svarta womanizer och porr och det blev en sjukt skön orgasm!

Dag 5 IDAG!: Herregud...fem stycken!!! Morgonmys (no problems och skön lördag så jag låg kvar och fortsatte tills jag givit mig själv två stycken i sängen, ok inga stora härliga vågor men dom räknas ändå! Va ute och lunchade med kompisar så inget lunch bus men väl hemma så bytte jag om till lite lättare kläder och mysade med mig själv på toaletten, igen en liten mysig orgasm,som en snabb ilning....nu...nu ina Herrar och damer skall jag medels porr buttplug och secondlife försöka ge mig själv två orgasmer till...phew...wish me luck!

EDIT: Det tog en stund...va faktiskt trögt idag...men nu så...
Det är så härligt att läsa hur du onanera, njuter och kommer. Jag blir så kåt av att läsa det!

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi brukar köra Death by burpiees på träning så jag tänkte att det kanske går att göra samma med onani.

Det funkar så här:

Du onanerar och får en orgasm.

NÄSTA gång du onanerar (om det är nästa dag eller en vecka senare spelar ingen roll) så måste du onanera till två orgasmer. Inte nödvändigtvis direkt efter varandra, men inom samma dag.

Nästa gång du onanerar måste du den dagen få tre orgasmer, gången efter det fyra på en dag och så fortsätter du till du inte klarar av det längre.

Så varje gång du initierar en ny session lägger du på att du måste få en till orgasm den dagen.

Varför jag lägger in tidsfristen på en dag är för att ge er killar en chans. Men kan nog tänka mig att det blir jobbigt när ni kommer upp till 5-10 sprut per dag. ;)

Tanken är att skriva här vilken session när är på och hur det gått fram tills ni inte längre klarar att få så många orgasmer som krävs per dag.

Jag börjar, imorse smekte jag mig och fick en orgasm så jag är på dag 1. :)

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Passar nog bättre för kvinnor än för män, möjligtvis tonårskillar…….
Varför det? Grejen är ju att se hur långt man kommer, oavsett ålder eller kön. Vill man sen jämföra kan man göra det med jämnårig i så fall. Jag har klarat 5:e nivån. Skulle ta 6:e, men tidplanen att få in 6 orgasmer på samma dag sprack. Ska ta upp tävlandet så snart möjligheten finns.

D

Deleted member 65107

Gäst
Dag 2
Onani och sprut tidig kväll/sen eftermiddag.
Onani igen och nytt sprut nu lite senare.
Nästa gång tre orgasmer under samma dag alltså. Behöver nog uppehåll en dag innan dess.

solgossen

Medlem
Kön
Man
Klara fortfarande till nivå fem, men sedan tar det emot oavsett vad jag ser eller tänker på. Kanske samvaro med Satscha skulle hjälpa till ännu en nivå.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Har misslyckats....dag 6 sket sig...klarade fyra sen kom livet emellan..besviken....
Klarade du inte dag 5 heller?
Det är just att få tid till onanin med lagom paus emellan aktiviteten som ställer till det när man kommit upp i antal så det påverkar det dagliga livet…

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Klarade du inte dag 5 heller?
Det är just att få tid till onanin med lagom paus emellan aktiviteten som ställer till det när man kommit upp i antal så det påverkar det dagliga livet…

Jodå dag fem gick bra men dag sex krävde mer tid och fokus så jag fick inte till det under dag 6 :( ... jag klarar absolut sex orgasmer under en dag men rent tävlingsmässigt så sket det sig...

Toppen