Onani-utmaning: Death my cumming

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Dag 7 fixad. Sent igår kväll sexchattade jag med en kvinnlig facebookvän. Detta resulterade i att jag blev rejält kåt och kom första gången en stund efter midnatt. Sen två orgasmer med nån timmas mellanrum i morse. Som inspiration läste jag konversationen med den kvinnliga facebookvännen. Galet så snuskig hon visade sig vara, den kvinnan :)
Sen har jag fördelat övriga orgasmer under dagen. Tex en medan jag duschade, med en stark stråle mot ollonet.
Dock kastar jag in handduken här. Jag vet att jag i övermod skrev att jag nog fixar åtta orgasmer, men jag tog mig vatten över huvudet. Grejen är också att jag vill kunna onanera när jag blir kåt och slippa tänka på att behöva ”spara mig” för en utmaning jag nog ändå inte klarar. Men jag är nöjd, snart 55 år och har kommit sju gånger samma dag.
Stående ovationer!!!

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
När jag nu ändå inte kan sova så är det väl lika bra att saken i egna händer (då jag ändå inte har någon som styr mig för närvarande :X3:)

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Har lite svårt tyvärr att lösa denna utmaning. Men har gjort något liknande när jag var yngre. Ville utmana mig själv på hur många gånger jag kunde runka och spruta på så kort tid som möjligt. Blev till slut 21 runk med sprut på fyra dagar. En av dagarna blev det totalt 9 runk och sprut. Kan erkänna att jag var ganska avtrubbad från att runka ett tag efter det

Toppen